خواص شکلات تلخ برای مردان | فواید شکلات تلخ برای آقایان

آقایون؛ برای داشتن یه رابطه جنسی شیرین، شکلات تلخ بخورین

A
۰

مصرف شکلات تلخ باعث بهبود سلامت جنسی مردان و برطرف کردن اختلالات و مشکلات آن ها می شود. به همین دلیل خوردن روزانه یک تکه شکلات تلخ به همه آقایان توصیه می شود.

شکلات تلخ را اغلب افرادی که علاقه زیادی به شکلات دارند و نمی خواهند کالری زیادی را جذاب کنند و اضافه وزن داشته باشند؛ استفاده می کنند. اما کمتر کسی است که از خواص بی نظیر شکلات تلخ برای مردان و از تاثیرات آن در بهبود سلامت مردان اطلاع داشته باشد.

نحوه تاثیر شکلات تلخ بر مردان

خواص شکلات تلخ برای مردان فراوان است. عموما عملکرد درست و یا نادرست هر عضو از بدن می تواند بر عملکرد دیگر اعضای بدن نیز تاثیرگذار باشد. در مورد مشکلات جنسی مردان نیز این مورد صدق می کند.

انواع بیماری های قلبی، کلسترول بالا، نامنظم بودن جریان خون، نامنظم بودن فشار خون، استرس های بالا و … می توانند بر مشکلات جنسی مردان تاثیر بگذارند. پس افرادی که به این بیماری ها مبتلا هستند، بهتر است در گام اول با استفاده از مواد غذایی و یا داروهای شیمیایی به کنترل و یا برطرف کردن بیماری های خود بپردازند.

گفتنی است که در تحقیقات ثابت شده است، مردانی که روزانه و قبل از انجام رابطه جنسی، یک تکه شکلات تلخ با درصد تلخی متوسط استفاده می کنند، می توانند رابطه جنسی موفق تری نسبت به دیگر افراد داشته باشند.

یکی از ترکیبات خوب موجود در این شکلات ها ال آرژنین می باشد، این ترکیب می تواند با استفاده از روش های مختلفی بر مردان و روابط جنسی آنها تاثیرگذار باشد و در نتیجه قدرت باروری آنها را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:خواص عسل برای قوای جنسی

شکلات تلخ برای مردان

از دیگر خواص این شکلات های کاکائویی می توان به میزان قدرت آنها در تولید اسپرم های بیشتر، قوی تر شدن و ماندگار تر شدن اسپرم ها اشاره کرد. این از خواص شکلات تلخ برای مردان است.

با تولید اسپرم های قوی، مردان از روابط جنسی خود لذت بیشتری می برند و تمایل آنها به برقراری چندین باره روابط جنسی بیشتر می شود. ناگفته نماند که ترشح اسپرم های قوی و ماندگار می تواند قدرت باروری را نیز در مردان زیاد کند.

قابل ذکر است که آنتی اکسیدان های موجود در بدن با رادیکال های آزادی که در تمام نقاط بدن به خصوص بیضه ها وجود دارند، مبارزه می کنند. زیرا این رادیکال های آزاد سبب از بین رفتن اسپرم ها می شوند. اما افراد با مصرف انواع شکلات های تلخ و دریافت آنتی اکسیدان های بیشتر، می توانند به ترشح بیشتر و تقویت اسپرم های خود بپردازد.

فلاونوئیدهای موجود در انواع این شکلات ها می توانند خستگی افراد در حین رابطه جنسی را برطرف کنند و آنها را شاداب نگه دارند. به همین دلیل توصیه می شود که افراد یک ساعت قبل از شروع رابطه جنسی از این ماده غذایی مغذی استفاده کنند.

استرس در هر فردی سبب افزایش تولید هورمون کورتیزول می شود. مردانی که قبل از انجام رابطه جنسی استرس دارند و به موفق بودن رابطه جنسی خود مشکوک هستند، دچار استرس می شوند.

این افراد باید قبل از شروع رابطه جنسی شکلات تلخ میل کنند تا استرس و اضطراب از آنها دور شود و دچار زود انزالی نشوند. در این میان افراد برای رفع زود انزالی خود در کنار مصرف این نوع از شکلات ها می توانند از اسپری های تاخیری نیز بهره بگیرند.

بیشتر بخوانید:فواید میخک برای حل مشکلات جنسی آقایون

توجه داشته باشید که:

۱۰۰ گرم مقدار نسبتاً زیادی از شکلات است که نباید به شکل روزانه مصرف شود؛ چراکه شکلات‌های تلخ جدا از مواد مغذی، با کالری و مقادیری از قند همراه هستند.

به همین دلیل است که برای استفاده از خواص شکلات تلخ، بهتر است در مصرف آن زیاده‌روی نکنید. چربی‌های کاکائو نیز از اسید اولئیک، اسید استئاریک و اسید پالمیتیک تشکیل شده‌اند. اسید استئاریک اثر خنثی‌کننده‌ای بر کلسترول بدن دارد و از آن طرف، اسید پالمیتیک سطح کلسترول را به شکلی ناچیز افزایش می‌دهد.

شکلات تلخ همچنین حاوی محرک‌هایی مانند کافئین و تئوبرومین است. ممکن است به این فکر کنید که با خوردن شکلات تلخ می‌توانید شب‌ها را بیدار بمانید اما میزان کافئین این شکلات‌ها بسیار کم‌تر از قهوه است و اختلالی در برنامه خواب شما ایجاد نمی‌کند.

منبع: لیمومی
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها