خواص زنجبیل برای مردان | فواید زنجبیل برای مردان

زنجبیل؛ بهترین ادویه گرم برای سلامت جنسی آقایون

A
۰

آقایان می توانند برای بهبود مشکلات جنسی و باروری از زنجبیل استفاده کنند تا حل این نوع بیماری ها را تضمین شده بدانند. نحوه مصرف را در ادامه می خوانید.

زنجبیل از ادویه هایی است که حاوی مقدار زیادی ویتامین سی، پتاسیم و منیزیم است و برای بدن مفید است. مهم ترین خاصیت زنجبیل می تواند کمک به بهبود سلامت جنسی مردان و مشکلات باروری آن ها باشد که در ادامه درباره این موضوع بیشتر می خوانید.

دلیل استفاده از زنجبیل برای مردان

افزایش میل جنسی

افزایش میل جنسی یکی از مهم‌ترین خواص زنجبیل برای مردان است. محققان بر این باورند که زنجبیل می‌تواند از طریق افزایش جریان خون به تقویت برانگیختگی جنسی و بهبود میل جنسی کمک کند.

نتیجه به دست آمده از یک مطالعه نشان داد که مکمل زنجبیل سطح فشار خون را کاهش می‌دهد که این اثر برای میل جنسی مفید است. چون افزایش فشار خون به اختلال عملکرد جنسی در مردان منجر می‌شود. در سایر تحقیقات مشاهده شده است که زنجبیل می‌تواند از لخته شدن خون جلوگیری کند و باعث گشاد شدن عروق خونی شود. این امر به نوبه خود می‌تواند برانگیختگی را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:فواید میخک برای حل مشکلات جنسی آقایون

زنجبیل برای مردان

درمان اختلال نعوظ

استرس اکسیداتیو وضعیتی است که با برهم خوردن تعادل بین رادیکال‌های آزاد و آنتی‌اکسیدان‌ها در بدن مشخص می‌شود. این پدیده به التهاب و آسیب سلولی منجر می‌شود و حتی می‌تواند روی عملکرد جنسی تاثیر منفی داشته باشد. زنجبیل به دلیل داشتن خواص ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی باعث کاهش استرس اکسیداتیو می‌شود و از این طریق به درمان اختلال نعوظ کمک می‌کند. البته برای درک بهتر این موضوع به تحقیقات بیشتری نیاز است.

 تقویت باروری

شواهد علمی بیانگر آن است که زنجبیل می‌تواند قدرت باروری را در مردان افزایش دهد. محققان با انجام یک مطالعه حیوانی به این نتیجه رسیدند که زنجبیل با بهبود جریان خون و کاهش استرس اکسیداتیو باعث افزایش تولید تستوسترون می‌شود. بررسی خواص زنجبیل برای اسپرم مردان هم نشان داده است که این گیاه دارویی تحرک اسپرم و طول عمر آن را افزایش می‌دهد و کیفیت مایع منی را بهبود می‌بخشد.

نحوه مصرف زنجبیل برای مردان

مکمل زنجبیل در اشکال مختلف مثل کپسول، قرص و پودر تولید می‌شود. به یاد داشته باشید که میزان مصرف مکمل نباید از چهار گرم در روز فراتر برود.

علاوه بر این شما می‌توانید از زنجبیل خشک یا تازه برای تهیه دمنوش استفاده کنید یا آن را داخل اسموتی، سوپ، سس و انواع کیک و شیرینی بریزید.

 

منبع: درمانکده
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها