خواص هندوانه برای مردان | فواید هندوانه برای سلامت جنسی مردان

هندوانه؛ ویاگرای طبیعی و بی خطر برای مردان + خواص

A
۰

هندوانه با داشتن آنتی اکسیدان و سیترولین برای سلامت جنسی به خصوص میان آقایان خواص زیادی دارد. در ادامه از خاصیت های هندوانه برای مردان می خوانید.

هندوانه منبع آب است که برای هیدراته کردن بدن در روزهای گرم بهترین گزینه می باشد. همچنین این میوه با داشتن مواد معدنی مانند فیبر برای سلامت جنسی مخصوصا برای آقایان خواص زیادی دارد. این میوه یک ویاگرا طبیعی است و مردان با مصرف آن دیگر احتیاج به داروهای شیمیایی ندارند. از خواص هندوانه برای آقایان بیشتر بخوانید.

خواص هندوانه برای سلامت جنسی مردان

هندوانه دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان و همچنین ترکیبات طبیعی مفید برای بدن است. سیترولین به طور طبیعی در هندوانه وجود داشته و می تواند نعوظ بهتری را ایجاد کند. هندوانه منبع طبیعی سیترولین است. سیترولین یک اسید آمینه است که می تواند نعوظ بهتری را در مردان ایجاد کند.

اغلب مردان مبتلا به اختلال نعوظ از داروی ویاگرا برای درمان مشکل خود استفاده می کنند. ویاگرا باعث افزایش جریان خون در بدن مردان می شود. این دارو به مرد اجازه می دهد راحت تر بتواند به حالت نعوظ برسد. سیترولین نیز همان کار را انجام می دهد، اگرچه به روشی متفاوت با ویاگرا عمل می کند.

بیشتر بخوانید:هندوانه خوردن در شب چه ضرری داره؟

بررسی ها نشان می دهد که بدن سیترولین را به اسید آمینه دیگری به نام آرژنین تبدیل می کند. آرژنین به اکسید نیتریک تبدیل می شود. اکسید نیتریک رگ های خونی را به طور گسترده تری باز کرده و باعث افزایش جریان خون در بدن و در نتیجه بهبود نعوظ می شود.

از آنجا که بخش بیشتری از هندوانه از آب تشکیل شده است، بیشترین غلظت سیترولین از آب هندوانه غلیظ حاصل می شود. مردانی که می خواهند هندوانه را به عنوان یک ویاگرای طبیعی برای درمان اختلال نعوظ خود مصرف کنند، ممکن است با آب هندوانه به نتایج بهتری برسند.

تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۴ بر روی موش های نر انجام شد، نشان داد که مصرف آب هندوانه باعث می شود که موش های نر جفت گیری بیشتری داشته باشند. در نتیجه مصرف هندوانه و یا عصاره آن علاوه بر درمان اختلال نعوظ باعث افزایش میل جنسی مردان نیز می شود.

خطرات کمی در مصرف هندوانه وجود دارد. این بدان معنی است که اکثر مردان با خیال راحت می توانند آب هندوانه یا مکمل های سیترولین را به عنوان جایگزین ویاگرا امتحان کنند.

به طور کلی در مردان مبتلا به اختلال نعوظ میزان کمتری از یک یا هر دو اسید آمینه سیترولین یا آرژنین وجود دارد. این نشان می دهد که افزایش سطح سیترولین یا آرژنین یا هر دو می تواند عملکرد نعوظ را بهبود بخشد.

هندوانه برای مردان

نکات مصرف هندوانه برای مردان

  • مردان باید توجه داشته باشند که هندوانه به احتمال زیاد به اندازه داروی ویاگرا موثر نیست. برای مردانی که نتوانسته اند با ویاگرا نعوظ داشته باشند، مصرف هندوانه نیز احتمالا تاثیری در درمان اختلال نعوظ نخواهد داشت.

  • هندوانه حتی در مقادیر زیاد نیز بی خطر است. تا زمانی که شما حساسیت یا دیابت نداشته باشید، می توانید هندوانه را با خیال راحت مصرف کنید. علائم آلرژی به هندوانه مانند دیگر آلرژی های غذایی است. علائم این آلرژی خارش، قرمزی و تورم است. این علائم معمولا در دهان و گلو ظاهر می شوند. مردان مبتلا به دیابت باید در مورد مقدار هندوانه مناسب برای مصرف، با پزشک خود مشورت کنند کنند. هندوانه و سایر میوه ها می توانند سطح قند خون را افزایش دهند. بنابراین خوردن مقادیر زیاد هندوانه ممکن است برای برخی از افراد دیابتی مضر باشد.

بیشتر بخوانید:مصرف هندوانه برای سرماخوردگی در بهار

  • افراط در مصرف هر ماده غذایی مضر است. هندوانه کالری کمی دارد اما مصرف بیش از حد هر ماده غذایی منجر به افزایش وزن می شود. خوردن مقادیر زیاد از هر نوع غذا عاقلانه نیست، به خصوص اگر این کار باعث درد روده یا احساس سیری ناخوشایند شود.

  • هیچ عارضه جانبی در ارتباط با مصرف هندوانه در مردان وجود ندارد. به همین ترتیب، استفاده از هندوانه به عنوان جایگزین ویاگرا هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

منبع: پزشکت
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها