مربای آناناس رژیمی | طرز تهیه مربای آناناس بدون شکر

مربای آناناس؛ یه انتخاب شیرین اما رژیمی برای تابستون

A
۰

مربای آناناس را می توانید این روزها با آناناس تازه تهیه کنید؛ شیوه تهیه آن بدون شکر و با شیرین کننده رژیمی را بخوانید.

مربای آناناس یکی از بهترین انتخاب ها برای بهره بردن از خواص بی نظیر این میوه تابستانی است. شما با تهیه این مدل مربا می توانید بسیاری از مشکلات گوارشی را رفع نموده و عفونت ها را از بین ببرید. در مصرف این نوع مربا که اینفوگیاهی آموزش می دهد؛ هیچ نگرانی بابت کالری آن نداشته باشید چون رژیمی است. شیوه تهیه را در ادامه می خوانید.

مواد لازم برای تهیه مربای آناناس

آناناس ۱ عدد
آب ۱/۵ پیمانه
شیرین کننده رژیمی نصف پیمانه
آبلیمو ۲ قاشق غذاخوری

بیشتر بخوانید:همه چیز درباره آناناس و خواص آن

 

مربای آناناس

طرز تهیه مربا آناناس رژیمی

  1. پوست و قسمت سفت وسط آناناس را جدا کرده و  خرد کنید(بعد از پخت تکه‌های آناناس آب از دست داده و کوچکتر می‌شوند).

  2. آناناس ها را همراه آب به مدت ۴۵ دقیقه روی حرارت ملایم بپزید.

  3. شکر رژیمی را اضافه کنید و کمی همزده تا شکر حل شود، حرارت را زیاد کنید تا دوباره به جوش آید، در این مرحله مربا که آب زیادی نداشت آب می‌اندازد.

  4. مربا به مدت یک ساعت با حرارت کم به آرامی جوشیده و غلیظ شود.

  5. ده دقیقه آخر آبلیمو را اضافه کنید.

  6. برای غلظت شربت آن تقریباً شبیه عسل شود.

  7. در ۵ دقیقه آخر در صورت تمایل کمی زعفران حل شده در آبجوش اضافه کرده و بعد از چند جوش ، زیر مربا را خاموش کنید.

 

مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها