ضرر مصرف بال مرغ برای خانم ها | بال مرغ و کیست پستان

عوارض جبران ناپذیر خوردن بال مرغ برای خانم ها

A
۰

بال مرغ از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار است که اکثرا به آن علاقه دارند اما خانم ها بهتر است زیاد این قسمت از مرغ را مصرف نکنند.

بال مرغ از غذاهای آسان و رستورانی است که این روزها علاقه مندان زیادی دارد. همانطور که مصرف بیش از اندازه هر غذایی برای بدن ضرر دارد؛ بال مرغ نیز از این قاعده مستنثنی نیست. خوردن زیاد بال مرغ برای خانم ها باعث به وجود آمدن کیست سینه می شود که در ادامه از دلایل آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

رابطه مصرف بال مرغ و کیست پستان

مرغ های صنعتی با هورمون رشد به مرحله برداشت می رسند مقادیر زیادی چربی علل خصوص در بال های آن وجود  دارد. لذا از مصرف بال و گردن مرغ خودداری فرمایید. علل خصوص برای بانوان که مستعد رشد کیست در پستان هستند. به علت وجود چربی زیاد در بال مرغ از خوردن آن پرهیز کنید.

کیست های پستان دو نوع ساده و کمپلکس هستند؛ کیست های ساده، دیواره فلتی دارند و داخال این کیست یک مایع ذلال رنگ هست.

دلیل اینکه خانم ها باید در مصرف در بال و گردن مرغ احتیاط کنند این است که معمولا مواد شیمیایی و مواد سمی‌در چربی حل می‌شوند و اصولا بیماری‌هایی که در حال حاضر در کشور ما خیلی گسترده هستند بیماری‌های قلبی و عروقی ناشی از افزایش چربی خون یا افزایش چربی LDLنانجیب است که از طریق چربی‌های حیوانی منتقل می‌شوند.

بال مرغ

کیست های سینه معمولاً مشکل بسیار حاد پاتولوژیک به حساب نمی آیند زیرا این کیست ها با تغییرات قائدگی دچار تغییراتی از نظر تعداد و اندازه می شوند و درد و احساس ناراحتی را برای خانم ها به وجود می آورند، در این حالت سینه ها دردناک و متورم می شوند؛ کیست سینه به طورطبیعی با یک سری جریان ها از جمله داروهای هورمونی با مقدار زیاد، خوردن هر نوع چربی، محرک های کیست سینه مانند فلفل، کافئین، شکلات و قهوه تشدید می شوند و درد را افزایش می دهند.

مرغ های صنعتی که با هورمون رشد پیدا می کنند دارای مقادیر زیادی چربی در قسمت بال هستند، اگرچه بال مرغ لذیذترین قسمت آن است اما از نظر سلامتی بدترین قسمت به حساب می آید زیرا چربی در این ناحیه تجمع پیدا می کند؛ توصیه می شود همه به خصوص خانم ها از بال مرغ چه به صورت کباب شده و چه به صورت پخته شده در غذا استفاده نکنند زیرا چربی مرغ های هورمونی در تحریک رشد کیست های پستان تاثیرگذار هستند؛ بنابراین تغییرات فایبروکیستیک که اکثرا خوش خیم هستند با کمتر شدن مصرف چربی کاهش پیدا می کنند.

خانم ها می توانند با مصرف مرغ های سبز که به سبب جوان بودن، کاهش مصرف دارو و مدت کوتاه پرورش از کیفیت بالاتری نسبت به مرغ های معمولی برخوردارند، و همچنین با افزایش خوردن مایعات و مواد قندی از کیستیک شدن سینه ها جلوگیری کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها