ماساژ کودک | ماساژ کودک با روغن | فواید ماساژ کودک

معرفی ۴ مورد از بهترین روغن های ماساژ کودک

A
۰

برای ماساژ کودک بهتر است از روغن های گیاهی استفاده کنید تا خواص سلامتی نیز داشته باشند. روغن های مناسب را معرفی کرده ایم.

ماساژ کودک به بچه احساس آرامش می دهد و باعث می شود شب ها خواب بهتری داشته باشد. ماساژ کودک را اگر با استفاده از روغن های گیاهی انجام بدهید علاوه بر سلامت روانی برای بدن او نیز مفید خواهد بود. در این مطلب بهترین روغن های گیاهی برای ماساژ کودک را به شما معرفی کرده ایم.

روغن برای ماساژ کودک

 روغن نارگیل

روغن نارگیل

 

روغن نارگیل یکی از بهترین گزینه ها برای ماساژ کودک در فصل تابستان است زیرا بافت این روغن بسیار سبک بوده و به راحتی جذب پوست می شود و همچنین دارای خواص ضد قارچ و ضد باکتری است بنابراین برای پوست بدن نوزاد انتخابی ایده آل است.

بهترین روغن نارگیلی که می توان از آن استفاده کرد؛ روغن نارگیل طبیعی می باشد. این روغن را ابتدا روی پوست بریزیدو درجهت رویش مو ماساژ دهید تا از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری شود البته قبل از استفاده از روغنها آن را روی بازو کودک تست کنید اگر به آن حساسیت نداشته کل بدن کودک را چرب کنید.

 روغن بادام

روغن بادام

از روغن بادام می توان در هر فصلی استفاده کرد زیرا سرشار از ویتامین E است. این روغن رایحه ای خوب دارد و پوست کودک را نرم و لطیف می کند. توصیه می شود برای ماساژ کودک خود تنها از روغن بادام خالص استفاده کنید.

 روغن کنجد

روغن کنجد

بافت روغن کنجد بسیار سبک بوده و به کودک احساس آرامش می دهد. این بهترین روغن برای ماساژ کودک است که به داشتن استخوان هایی قوی نیز کمک خواهد کرد.

 روغن خردل

روغن خردل

روغن خردل بهترین روغن برای ماساژ دادن پوست بدن کودک است البته باید توجه داشته باشید که این روغن را به طور مستقیم روی پوست او نمالید و حتما از یک روغن گیاهی حامل برای رقیق سازی استفاده کنید. با این کار می توانید بدون ترس از عوارض جانبی ، از مزایای روغن خردل بهره ببرید.

 

منبع: ویکی گردی
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها