خواص پیاز برای زود انزالی | درمان زود انزالی با پیاز

چرا آقایون باید هر روز پیاز بخورن؟

A
۰

مصرف پیاز بهترین راهکار برای جلوگیری از زود انزالی است. این خوراکی باعث ترشح تستوسترون شده و زود انزالی را درمان می کند. نحوه مصرف پیاز برای سلامت جنسی مردان را در ادامه می خوانید.

پیاز طبع گرمی دارد و منبع غنی از کلسیم، پتاسیم و همچنین آنتی اکسیدان است که برای از بین بردن انواع بیماری ها و کشتن عفونت ها مناسب می باشد. از مهم ترین خواص پیاز درمان زود انزالی است. این خوراکی با تولید تستوسترون در بندن باعث افزایش سطح تولید اسپرم می شود. در ادامه از خواص بی نظیر پیاز برای درمان زود انزالی و نحوه مصرف آن بیشتر بخوانید.

فواید پیاز برای درمان زود انزالی

خرد کردن پیاز ممکن است اشک چشم شما را در بیاورد اما ایت سبزی فوق العاده از نظر جنسی فواید بی نظیر و ثابت شده ای دارد. پیا‌ز خام دقیقاً چه فوایدی برای مردان دارد؟ آیا این سبزی ساده می تواند به زندگی جنسی شما کمک کند؟

پیا‌ز تولید تستوسترون را افزایش می دهد: خوردن پیاز سطح تستوسترون یعنی هورمون جنسی اولیه که مسئول تولید اسپرم است و همچنین ویژگی های جنسی در دوران بلوغ مانند قدرت عضلانی، بم شدن صدا و زیاد کردن موهای صورت را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید:پیاز بهترین مسکن برای کمر درد

پیاز برای زود انزالی

این سبزی به اختلال نعوظ کمک می کند: خوردن پیا‌‌ز همچنین ممکن است به اختلال نعوظ یک بیماری رایج در مردان کمک کند. اختلال نعوظ زمانی رخ می دهد که مردان قادر به داشتن یا حفظ نعوظ کافی برای رابطه جنسی دخول نیستند. عوامل زیادی باعث بروز اختلال نعوظ در مردان می شوند. برخی از علل شایع اختلال نعوظ عبارتند از:

  • مشکلات فیزیکی

  •  مشکلات روانی

  • استرس یا اضطراب

  •  داروها

درمان زودانزالی با پیاز در طب سنتی جایگاه ویژگی دارد. پیا‌‌ز می تواند به افزایش تولید گلبول های قرمز خون، کاهش لخته خون و افزایش جریان خون کمک کند. از این رو می تواند به افزایش جریان خون در آلت تناسلی منجر شود و مدت زمان نعوظ را بالا ببرد.

نحوه استفاده از پیا‌ز برای درمان زود‌انزالی

درمان زود انزالی با پیاز را دست کم نگیرید. پیا‌ز به دلیل داشتن خواص تقویت کنندگی هورمون های جنسی در مردان به راحتی می تواند مدت زمان انزال را به تاخیر بیندازد. برای درمان زود انزالی با پیاز ابتدا این سبزی را خرد کنید و در مقداری آب بگذارید. پس از چند ساعت آب درون ظرف را بنوشید. قبل از هر وعده غذایی مقداری از این معجون را میل بفرمایید.

 

منبع: درمانکده سینا
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها