عرقیات گیاهی برای زود انزالی

مصرف عرق گیاهی؛ موثرترین راهکار برای درمان زود انزالی

A
۰

عرقیات گیاهی مانند عرق ریحان و یا عرق رازیانه با افزایش اسپرم و رفع مشکلات جنسی برای درمان زود انزالی موثر هستند. با دیگر عرقیات گیاهی مفید برای رفع زود انزالی آشنا می شوید.

استفاده عرقیات گیاهی از سالم ترین روش ها برای درمان زود انزالی است. با نوشیدن عرقیات گیاهی می توانید از تاثیرات آن ها برای رفع این مشکل استفاده کرده و بدون نیاز به داروهای شیمیایی زود انزالی را درمان کنید. از عرقیات موثر در درمان این مشکل مردانه می توان به عرق هل و یا عرق ریحان اشاره کرد. در ادامه این مطلب با عرق های گیاهی مفید برای درمان زود انزالی آشنا می شوید.

کدام عرق های گیاهی برای درمان زود انزالی مفید هستند؟

عرق دارچین

دارچین یکی از مفیدترین داروهای گیاهی است که ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید فراوانی دارد. دارچین و عرق دارچین می‌تواند در درمان زود انزالی موثر باشد. طبع این گیاه گرم است و منجر به افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود. با بالا رفتن جریان خون ، خون‌رسانی به آلت تناسلی نیز  افزایش می‌یابد و در نتیجه زود ازنالی کنترل و درمان می‌شود.

بیشتر بخوانید:درمان زود انزالی مردان با مصرف جینسینگ

عرق زنجبیل

این عرق گیاهی آنتی اکسیدان‌های بسیار زیادی دارد. خاصیت ضد التهابی قوی برای بدن دارد و باعث افزایش فشار خون می‌شود و نهایتا در درمان بیماری زود انزالی و اختلال نعوظ موثر است.

عرق کاسنی

فقط یکی از مزیت‌های مصرف این عرق گیاهی برای مردان این است  که باعث افزایش اسپرم می‌شود

عرق هل

عرق هل سرشار از مواد معدنی مفید برای بدن همچون کلسیم، پتاسیم، روی و فسفر و … است و خاصیت تقویت کنندگی غرایز جنسی دارد. عرق هل محرک قوای جنسی است و برای درمان ناتوانی جنسی و زود انزالی بسیار مفید است.

عرق رازیانه

عرق رازیانه باعث افزایش سطح هورمون تستوسترون در بدن مردان می‌شود و از بزرگ شدن غده پروستات در آنها جلوگیری می‌کند. البته به یاد داشته باشید که مصرف بیش از حد عرق رازیانه در مردان می‌تواند باعث ایجاد عوارض شود. مصرف به اندازه این عرق در پیشگیری از زود انزالی و لذت بیشتر از رابطه تاثیر زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:روش های خانگی درمان زود انزالی با طب سنتی

عرق ریحان

عرق ریحان می‌تواند منجر به جلوگیری از زود انزالی شود.

عرق گل میخک

عرق میخک تاثیر دو چندان در بهبود مشکلات مردان دارد و از بروز بیماری زود انزالی نیز پیشگیری می‌کند.

عرق گل گاوزبان

این عرق گیاهی از زود انزالی پیشگیری کرده و باعث تقویت قوای جنسی می‌شود.

منبع: گهواره
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها