لیفت ابرو

لیفت ابرو در خانه | لیفت ابرو با مواد طبیعی | وازلین برای لیفت ابرو

بدون دردسر و هزینه ابروهات رو لیفت کن | آموزش لیفت ابرو با وازلین

A
۰

از روش هایی که می توان با آن ابروها را پرپشت و لیفت کرد استفاده از وازلین است که طرز کار آن را به شما توضیح داده ایم.

لیفت ابرو از جمله کارهای زیبایی است که دختران و خانم ها به آن علاقه زیادی دارند. لیفت ابرو باعث کشیدگی صورت و افزودن درصد زیبایی شما می شود. برای این کار استفاده از مواد شیمیایی اما به صورت موقت وجود دارد که ما یک راه حل طبیعی برای لیفت ابرو به شما آموزش می دهیم تا ابروهایتان را تقویت کنید و چهره زیباتری داشته باشید.

مواد تشکیل دهنده وازلین

وازلین معمولا شامل شش ماده اصلی است این مواد از قبیل، روغن پارافین ، موم پارافین، لانولین ، پلی پروپیلن ، ژله نفتی و  برای بسته بندی است. ژله پترولیوم، تا زمانی که هنوز فرآوری نشده باشد، ترکیباتی خطرناک و سرطان زا دارد. به همین دلیل باید تحت نظر آزمایشگاه های قوی این محصول ساخته شود. وازلین یک ماده ژله‌ای پرکاربرد که محبوبیت زیادی در میان افراد و به خصوص بانوان دارد. خواص بی شمار وازلین موجب شده است تا این ماده به یکی از مؤثرترین و پراستفاده ترین مواد در بهبود جای زخم، بریدگی و همچنین زیبایی و سلامت پوست و مو تبدیل شود

لیفت ابرو

روش استفاده از وازلین برای پرپشت کردن ابرو

سعی کنید وازلین را هر شب روی ابروهای خود بمالید تا به حجم دلخواه ابروهای خود دست پیدا کنید. به این منظور، می‌توانید مقداری وازلین را به ابروهای خود بزنید و اجازه دهید شب تا صبح روی پوستتان بماند. سپس صبح هنگامی که بیدار شدید آن را بشویید. دقت کنید وازلین دارای مقادیر زیادی از مواد چرب است. اگر پوست شما جوش‌های زیادی می‌زند بهتر است از این روش برای پرپشت کردن ابروها استفاده نکنید.

روش لیفت ابرو با وازلین

کافی است نوک انگشتان خود را آغشته به کمی وازلین کرده و روی ابروها بکشید. سپس با برس ابروها، تارها را رو به بالا شانه بزنید. اگر می خواهید همزمان با لیفت کردن، ابروهای شما کمی رنگ هم بگیرد، می توانید کمی سایه ابرو را با مقداری وازلین ترکیب کرده و سپس روی ابروها قرار دهید.

منبع: پذیرش ۲۴
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها