دمنوش برای شکم و پهلو | لاغری شکم و پهلو با دمنوش

معرفی بهترین دمنوش های لاغر کننده شکم و پهلو + نحوه تهیه

A
۰

می دونستین که با استفاده از دمنوش ها خیلی راحت می تونین شکم و پهلو رو لاغر کنید؟ روش تهیه و شیوه مصرفشون رو بهتون توضیح دادیم.

نوشیدن دمنوش یکی از راحت ترین و آسوده ترین شیوه های لاغری می تونه باشه. دمنوش ها اغلب خیلی راحت تهیه میشن و لازم نیست هزینه زیادی رو براشون صرف کنید. تو این مطلب بهترین دمنوش برای لاغری شکم و پهلو رو بهتون معرفی کردیم تا بدون هیچ فعالیت خاصی این قسمت از بدنتون لاغر شه.

دمنوش های موثر در لاغری شکم و پهلو

دمنوش لاغری هل

هل میوه‌ای از خانواده زنجبیل محسوب می‌شود که در انواع مختلفی مثل هل سبز، سفید و سیاه وجود دارد. هل دارای فیبر بسیار زیادی است؛ در نتیجه باعث احساس سیری در فرد می‌شود و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. همچنین ملاتونین یکی از عناصر مهم در این دمنوش برای لاغری شکم و پهلو عالی است و منجر به چربی سوزی طبیعی خواهد شد. استفاده از هل به همراه یک برنامه غذایی سالم می‌تواند باعث کاهش وزن و لاغری بسیار مفید شود.

دمنوش
دمنوش هل

دمنوش لاغری ریبوس

آنتی اکسیدان موجود در ریبوس نسبت به چای سبز و سیاه بیشتر است. قرمز معروف می‌باشد آنتی اکسیدان‌های موجود در آن باعث تخریب رادیکال‌های آزاد می‌شود. افرادی که دوست دارند بعد از غذا چای بنوشند، می‌توانند از این دمنوش استفاده کنند تا از جذب آهن توسط بدن جلوگیری نشود. تا ۲۲ درصد مانع از ایجاد چربی در بدن می‌شود.

دمنوش ریبوس
دمنوش ریبوس

دمنوش لاغری گل محمدی

اگر رژیم بگیرید بدن آب زیادی را از دست می‌دهد. گل محمدی با موادی که در آن وجود دارد می‌تواند کمک کند تا کلیه‌ها مقدار بیشتری سدیم را از بدن خارج کرده و منجر به سم زدایی شود. علاوه بر این گل محمدی به هیدراته نگه داشتن بدن کمک می‌کند؛ یعنی مانع از دست دادن آب بدن خواهد شد.

دمنوش گل محمدی
دمنوش گل محمدی

 دمنوش لاغری جینسینگ

جنسینگ انواع بسیار گوناگونی از آسیایی تا آمریکایی دارد. این ماده منجر به سوخت و ساز بدن برای از بین بردن چربی‌ها می‌شود. همچنین اگر از این ماده در طول روز استفاده کنید باعث می‌شود انرژی بدنتان بالا بماند و به راحتی ورزش کنید. همچنین جنسینگ به تعادل قند خون کمک می‌کند و باعث می‌شود سبک زندگی سالمی داشته باشد.

دمنوش جینسینگ
دمنوش جینسینگ

 

دمنوش لاغری مریم گلی

 

 مریم گلی دارای طبع گرم و خشک است. این گیاه را به عنوان یک دمنوش آرامبخش قوی و دمنوشی مخصوص لاغری شکم توصیه می‌‎کنند. برگ‌های مریم گلی برای رفع سوءهاضمه، نفخ معده و درد شکم بسیار مؤثر است. همچنین مریم‌گلی سرشار از آنتی اکسیدان برای پاکسازی بدن می‌باشد. این دمنوش می‌تواند کلسترول بد خون را کاهش دهند توصیه می‌شود از آن در طول روز استفاده کنید.

دمنوش مریم گلی
دمنوش مریم گلی

 

دمنوش لاغری اسطوخودوس

 

دمنوش اسطوخودوس
دمنوش اسطوخودوس

اسطوخودوس برای درمان فشار خون بالا، بی‌خوابی و دیابت بسیار مفید است. آنتی اکسیدان بالایی این گیاه منجر به سم زدایی از روده‌ها می‌شود و باعث کاهش جذب چربی و در نهایت تناسب اندام خواهد شد.

 

منبع: غفاری دایت
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها