تاثیر کم آبی در میل جنسی | آب خوردن برای میل جنسی

کم آبی باعث کاهش میل جنسی میشه؟

A
۰

کم آبی از مهم ترین و شایع ترین علل کاهش میل جنسی میان آقایان است. در ادامه اینفوگیاهی از تاثیرات نوشیدن آب بر سلامت جنسی توضیح می دهد.

کم آبی علائم زیادی مانند خستگی، سرگیجه، خشکی دهان و همچنین ادرار تیره رنگ دارد که اگر جدی گرفته نشود ممکن است بیماری های خطرناکی را در پی داشته باشد. یکی از مهم ترین عوارض کم آبی بدن، کاهش میل جنسی در مردان است و باید توجه داشته باشید که آبرسانی به بدن در افزایش میل جنسی تاثیر می گذارد. در ادامه درباره این مسئله بیشتر توضیح دادیم.

ارتباط بین کم آبی و میل جنسی

با افزایش سن مردان، اختلال نعوظ شایع تر می شود. اختلال نعوظ زمانی رخ می دهد که مرد نتواند نعوظ را به اندازه کافی برای مقاربت جنسی محکم نگه دارد.

اختلال نعوظ می تواند یک مشکل مزمن باشد یا می تواند به طور تصادفی و گهگاه رخ دهد. علل زیادی می توانند به اختلال نعوظ مزمن و موقت کمک کنند.

یکی از توضیح های ممکن برای اختلال نعوظ موقت کم آبی است. برای اینکه یک مرد نعوظی داشته باشد که برای رابطه جنسی به اندازه کافی سفت باشد، بسیاری از سیستم های بدن باید در هماهنگی با هم کار کنند. اگر یک ناحیه خاموش باشد، مانند سطح مایعات که به دلیل کم آبی بسیار پایین است، اختلال می تواند رخ دهد.

درک اینکه چه چیزی می‌تواند منجر به کم‌آبی بدن شود، کم‌آبی چگونه می‌تواند باعث اختلال شود و چگونه درمان می‌شود می‌تواند به پیشگیری از کم‌آبی و اختلال نعوظ ناشی از کمبود مایعات کمک کند.

کم آبی

هیدراتاسیون و سلامت جنسی

برای اینکه یک مرد نعوظ داشته باشد و در نهایت به ارگاسم برسد، بسیاری از سیستم های بدن باید به درستی با هم کار کنند. همه چیز از اعصاب اطراف آلت تناسلی گرفته تا خونی که در بدن پمپاژ می شود برای نعوظ ضروری است. اگر یک ناحیه از بدن به درستی کار نکند، ممکن است اختلال نعوظ رخ دهد.

هیدراتاسیون یک جزء مهم برای سلامت کلی از جمله سلامت جنسی است. بدون هیدراتاسیون مناسب، بدن شما عوارض جانبی را تجربه می کند. تعدادی از این موارد می توانند به اختلال نعوظ منجر شوند.

اولاً، هرچه بدن شما هیدراته تر باشد، حجم سلول های خونی و پلاسمای شما بیشتر می شود و خون به طور موثرتری می تواند در رگ ها و شریان ها جریان یابد. حجم کم گلبول های قرمز و پلاسما می تواند منجر به اختلال شود زیرا آلت تناسلی نمی تواند خون غنی از اکسیژن و مواد مغذی کافی برای حفظ نعوظ دریافت کند.

دوم، زمانی که سطح مایعات در بدن شما کاهش می یابد، بدن شما شروع به تولید هورمونی به نام آنژیوتانسین می کند. این هورمون باعث انقباض یا سفت شدن رگ های خونی می شود. این می تواند منجر به افزایش فشار خون شود و از جریان خون کافی در بدن جلوگیری می کند. این شامل جریان خون به آلت تناسلی نیز می شود.

علاوه بر این، افزایش فشار خون می تواند رضایت جنسی را کاهش دهد. با ادامه فشار خون بالا، می تواند به رگ های خونی و شریان ها آسیب برساند. آنها را سخت تر و باریک تر می کند که جریان خون را برای همیشه کاهش می دهد. کاهش جریان خون همچنین می تواند حس آلت تناسلی را کاهش دهد و در نهایت منجر به کاهش میل جنسی شود.

منبع: دکتر اکرمی
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها