فلفل برای تقویت جنسی | فلفل برای اسپرم

چرا آقایون باید دو برابر خانم ها فلفل بخورن؟

A
۱

آقایان فلفل بخورید تا کاهش وزن را زودتر تجربه کرده و میزان سلامت باروری را افزایش دهید. در ادامه از مهم ترین خواص فلفل برای مردان بیشتر بخوانید.

فلفل به طور ذاتی دارای خاصیت های بی نظیری برای سلامت بدن است و اگر تند باشد؛ خواصش چند برابر می شود. فلفل برای تقویت میل جنسی و کاهش مشکلات جسمانی مفید بوده و بهتر است آقایان مصرف فلفل را بیشتر از خانم ها کنند چون در تولید اسپرم تاثیر داشته و باعث افزایش میزان قدرت باروری در مردان می شود. از علل و تاثیرات مصرف فلفل در آقایان بیشتر بخوانید.

فواید فلفل برای مردان

فلفل‌ می‌تواند زندگی جنسی شما را بهبود بخشد

اگر شما هم برای افزایش میل جنسی به دنبال تقویت‌ کننده‌ها هستید، بهتر است غذاهای تند را امتحان کنید. تحقیقات منتشر شده در مجله Food Research International در سال ۲۰۱۱ نشان داد که علاوه بر فلفل، جینسینگ و زعفران نیز عملکرد جنسی را بهبود می‌بخشند. مقدار و چگونگی مصرف این مواد، برای حداکثر اثربخشی، معلوم نیست.

فلفل نقش مهمی در بهبود باروری مردان ایفا می‌کند. فلفل به دلیل دارا بودن روی و منیزیم دو ماده معدنی حیاتی برای هورمون‌های جنسی مردانه باعث افزایش سطح تستوسترون می‌شود. همچنین تعداد اسپرم و غلظت آن را افزایش می‌دهد. روی موجود در فلفل به رشد و حرکت اسپرم نیز کمک می‌کند.

فلفل‌های تند می‌توانند خطر ابتلا به تومور را کاهش دهند

یک مطالعه بر روی موش‌ها که در مجله تحقیقات بالینی منتشر شد، نشان داد که ماده شیمیایی تند موجود در فلفل (کپسایسین)، می‌تواند گیرنده‌های سلولی در پوشش روده را فعال کند. در نتیجه واکنشی ایجاد ‌می‌کند که خطر ابتلا به تومورها را کاهش می‌دهد. محققان معتقدند که می‌توان از کپسایسین به عنوان ضددرد نیز استفاده کرد. این ماده از طریق خسته کردن اعصاب باعث می‌شود که حس درد به مغز ارسال نشود.

کپسایسین می‌تواند گیرنده‌هایی که رشد تومور را تحریک می‌کنند؛ غیر فعال سازد. پژوهشگران به موش‌هایی که از نظر ژنتیکی مستعد ابتلا به تومورهای بیشتر بودند، کپسایسین دادند. آن‌ها دریافتند که این ماده باعث کاهش رشد تومورها و افزایش طول عمر موش‌ها می‌شود، به خصوص زمانی که به آن‌ها یک داروی ضد التهابی نیز داده شد.

 فلفل‌ به کاهش وزن کمک می‌کند

غذاهای تند می‌توانند سیری را افزایش دهند. محققان دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس نشان دادند که فلفل ممکن است بدن شما را به سوزاندن کالری بیشتر تشویق کند. در یک مطالعه بر روی مردان و زنان، نشان داده شد افرادی که قرص‌های حاوی فلفل را بیش از یک ماه مصرف می‌کردند، نسبت به کسانی که دارونما می‌خوردند، چربی بیشتری می‌سوزاندند. همچنین دانشمندان دانشگاه پردو دریافتند که خوردن کمتر از یک قاشق چای‌خوری فلفل قرمز کاین خشک، اشتها را کاهش و کالری سوزی را افزایش می‌دهد.

 

منبع: سلامت باروری
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    • ناشناس

      بله برای درمان عفونت های پیلوری و باکتریایی معده مفیده ولی به اندازه در رستوران‌هایی دیدم شرط میذارند هرکی بیشتر ترشی فلفل تند خورد میشه البته بلعید به این مقوله فکر کرده ام بارها

    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها