موس رژیمی | طرز تهیه موس کاراملی رژیمی

با عسل و بیسکوییت یه موس کاراملی رژیمی درست کن + طرز تهیه

A
۰

برای تهیه موس کاراملی رژیمی نیاز به شکر نبوده و تنها با عسل و بیسکوییت های رژیمی می توانید بهترین و خوشمزه ترین دسر را تهیه کنید. در ادامه شیوه تهیه را می خوانید.

موس کاراملی نوعی دسر خوشمزه است که از به دلیل ترکیب مواد با پودر ژلاتین حالت ژله ای می گیرد. اغلب این دسر را با شکر و بیسکوییت تهیه کرده که ممکن است به همین دلیل کسانی که رژیم بوده و غذاهای کم کالری نوش جان می کنند از مصرف آن خودداری کنند به همین دلیل اینفوگیاهی طرز تهیه موس کاراملی رژیمی را با عسل به شما آموزش می دهد.

مواد لازم برای تهیه موس کاراملی بدون شکر

پودر ژلاتین 1 قاشق غذاخوری
آب 1/3 پیمانه
شیر عسلی یک قوطی
بیسکوییت وانیلی کم کالری 120 گرم
خامه صبحانه 400 گرم

بیشتر بخوانید:بستنی کم کالری و خوشمزه رو با طالبی درست کن

موس رژیمی

طرز تهیه موس کاراملی با عسل

  1. قوطی شیر عسلی را داخل قابلمه بزرگ پر از آب سه ساعت می جوشانیم و توجه داشته باشید آب قابلمه کم نشود چون قوطی نباید از آب بیرون بماند بعد اجازه بدهید تا قوطی به دمای محیط برسد در این حالت شیر عسلتان کاراملی می شود، ژلاتین را با آب سرد بن ماری کنید.

  2. شیر عسل کارامل شده را در کاسه بریزید، سپس بیسکویت وانیلی ر را پودر کرده و اضافه کنید، خامه را کمی هم بزنید تا یک دست شود و به شیر عسلی و بیسکویت اضافه کنید، بعد ژلاتین بن ماری شده از حرارت افتاده را اضافه کرده و هم بزنید.

  3. در قالب دلخواه ریخته و سه ساعت در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد. در آخر می توانید با پودر کاکائو و میوه آن را تزیین کنید.

 

منبع: کامور
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها