پاکسازی روده | روش طبیعی پاکسازی روده | سلامت دستگاه گوارش

خوراکی هایی که روده رو مسواک می زنن! | برای داشتن روده سالم این خوراکی ها رو بخور!

A
۰

اگه به دنبال راهی برای پاکسازی روده با روش های طبیعی و خانگی هستید؛ حتما این خوراکی ها را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

پاکسازی روده فرآیندی است که به سم‌ زدایی بدن و افزایش سلامت دستگاه گوارش کمک می‌کند. می‌توانید از روش‌ های خانگی برای پاکسازی روده استفاده کنید. در مقاله‌ای که امروز در اینفوگیاهی برایتان آماده‌ کرده‌ایم، قصد داریم چند خوراکی برای پاکسازی روده را در اختیارتان قرار دهیم. باید در نظر داشته باشید که اثر بخشی همه‌ی این روش‌ ها اثبات نشده است.

4 خوراکی پاک کننده روده

1. تخمه کدو تنبل

کدو تنبل جزو سبزیجاتی است که به راحتی در پاییز و زمستان یافت می شود. اگرچه ممکن است به دلیل فصل رشد محدود، نتوانید در تمام طول سال به کدو تنبل تازه دسترسی داشته باشید اما همیشه می توانید پوره کدو تنبل ارگانیک و تخمه کدو را در فروشگاه های مواد غذایی و مواد غذایی محلی پیدا کنید. از این دو می توان برای پاک کردن انگل ها از دستگاه گوارش ، کمک به آرامش معده و پاک سازی معده استفاده کرد.

تخمه کدو تنبل

2. لیمو

یکی از نکات جالب در مورد لیمو و لیموترش این است که به راحتی در دسترس هستند. در کنار توانایی های تمیز کنندگی برتر روده ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های بالا و همچنین طعم بسیار خوبی دارند. لیمو و سایر مرکبات را به رژیم خود اضافه کنید.

لیمو

3. اسفناج

اسفناج مانند جارو، روده بزرگ را تمیز می کند. فیبر موجود در اسفناج باعث بهبود حرکت روده، جلوگیری از یبوست و سلامت دستگاه گوارش، کلروفیل موجود در اسفناج باعث تحریک عضلات روده و تخلیه آسان مدفوع و سموم بدن می شود. اسفناج از التهاب مزمن روده ( مانند کولیت التهابی) و سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند.

اسفناج

4. ماست

ماست منبع بسیار خوبی از پروبیوتیک ها است که برای حفظ باکتری های "سالم" در دستگاه گوارش ضروری است. با حفظ تعادل، بدن شما می تواند در سطح مطلوب خود کار کند.

ماست

منبع: سایت طلا
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها