خواص سیر برای مردان | فواید سیر برای آقایان

آقایان سرد مزاج برای داشتن رابطه گرم سیر بخورین + فواید

A
۰

سیر جریات خون را افزایش می دهد و با آنتی اکسیدان زیاد از سلامت بدن محافظت می کند پس می تواند بهترین انتخاب برای مردانی باشد که از مشکلات جنسی رنج می برند.

سیر انواع ویتامین ها، کلسیم و منیزیم دارد که برای سلامت جنسی مردان می تواند مفید باشد. آقایانی که در روابط جنسی دچارمشکل می شوند و یا سرد مزاج هستند می توانند طبق دستورالعملی که اینفوگیاهی توضیح می دهد سیر مصرف کنند تا این مشکلات را برطرف کنند.

علل مصرف سیر توسط مردان

سیر حاوی مقدار زیادی از مؤلفه ای به نام آلیسین است که باعث تحریک گردش خون و جریان خون به اندام های جنسی زنان و مردان می شود ، اما به دلیل بوی کمی ناخوشایند سیر ، آن را با اعتدال بخورید ، در صورت وجود می توانید مکمل های غذایی را نیز به صورت قرص مصرف کنید. شما می خواهید از بوی تند سیر جلوگیری کنید و از مزایای آن استفاده کنید.

ترکیبات فعال موجود در سیر می تواند فشار خون را کاهش دهد.مطالعات انسانی نشان داده است که مکمل های سیر در کاهش فشار خون در افرادی که فشار خون بالا دارند ، تأثیر عمده ای دارند ، اما برای داشتن اثرات مطلوب باید دوزها زیاد باشد. مقدار مورد نیاز معادل حدود چهار میخک سیر در روز است.

سیر باعث جذابیت بیشتر مردان می شود

تازه شروع به خوردن سیر دائمی باعث می شود بوی بدن در مردان از نظر زنانه مردانه تر و جذاب تر شود.در مطالعه ای که در سال 2015 انجام شد ، مشخص شد که مردانی که بیشتر سیر مصرف می کنند از بوی زیبایی و جذابیت بیشتری برای خانم ها نسبت به افرادی که سیر را به همین مقدار نمی خورند ، دارند.

این آزمایش شامل مردانی بود که سیر را به اشکال مختلف مصرف می کردند ؛ خام ، پخته شده ، خشک شده یا به شکل قرص عصاره سیر. هرچه میزان سیر بیشتر باشد ، از نظر تحسین خانمها به رایحه مرد مثبت تر می شود. این در شرایطی است که فرد در صورت انتخاب یک شریک سالم ، از علائم رژیم غذایی – ناخودآگاه – به عنوان نشانه ای از سلامتی پیروی می کند.

سیر برای درمان مشکلات نعوظ

سیر حاوی سولفید هیدروژن است که باعث افزایش استحکام نعوظ و طول آن می شود ، زیرا این ماده باعث افزایش جریان خون به ماهیچه ها و بهبود گردش خون می شود همچنین سولفید هیدروژن در ویاگرا یا قرص های کمک جنسی برای مردان نیز استفاده می شود.

به آقایان توصیه می شود روزانه سه بار سیر بخورند تا در دراز مدت عملکرد جنسی خود را بهبود ببخشند ، سپس بعد از یک ماه بهبود ، مقدار آن را به سه بار در هفته کاهش دهند.

بیشتر بخوانید:درمان زود انزالی مردان با مصرف جینسینگ

سیر برای افزایش میل جنسی نیز هست

سیر همچنین جذابیت یک مرد را افزایش داده و عملکرد جنسی او را بهبود می بخشد ، میل جنسی او را افزایش می دهد ، زیرا سیر به طور کلی سلامت یک مرد را بهبود می بخشد ، سطح کلسترول را کاهش می دهد ، فشار خون را پایین می آورد ، سلامت قلب را بهبود می بخشد و در برابر عفونت ها مقاومت می کند و این باعث می شود فرد سالم تر شود و انرژی او را افزایش دهد. این جریان خون را بهبود می بخشد و خلق و خوی را بالا می برد ، که به طور طبیعی میل جنسی نیز افزایش می یابد.

سیر برای مردان

سیر برای سلامتی پروستات مفید است

بزرگ شدن پروستات با افزایش سن بسیاری از مردان را تحت تأثیر قرار می دهد، اما یک رژیم غذایی حاوی سیر و پیاز خطر ابتلا به هایپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH) را کاهش می دهد. یک مطالعه نشان داد که مردانی که سیر می خورند در مقایسه با مردانی که هرگز سیر نخورده اند، خطر ابتلا به BPH کمتر از 28 درصد دارند. پیاز تأثیر حتی بزرگتری در جلوگیری از ابتلا به BPH داشت.

سولفید هیدروژن موجود در سیر ارتباط مستقیمی با سلامتی پروستات دارد ، زیرا در مقابل هایپرپلازی خوش خیم پروستات که یک وضعیت سلامتی نگران کننده است اما بسیار مضر نیست ، محافظت می کند ، که در آن پروستات به شکلی بزرگ شده و باعث کاهش میزان ادرار بدن می شود در حالی که تعداد دفعات ادرار به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

روش مصرف سیر برای رفع مشکلات جنسی مردان

اگر در نعوظ کامل و قوی مشکل دارید می توانید سه تا چهار میخک سیر خام در روز به مدت یک ماه میل کنید و سپس می توانید این کار را فقط به سه بار در هفته کاهش دهید. در این روش سیر خام ترجیح داده می شود از مزایای سیر برای جنس ، چه مرد و چه زن ، نتیجه مطلوب را بدست آورید.

همچنین می توانید از سیر و روغن زیتون در کنار هم برای درمان بسیاری از بیماری های مختلف از جمله بیماری های جنسی استفاده کنید ، زیرا به حفظ سلامت آلت تناسلی مرد و بهبود توانایی آن در دستیابی به نعوظ کامل کمک می کند.

می توانید سیر را روی معده خالی یا قبل از خواب بخورید و این روش معمول استفاده از خواص سیر برای رابطه جنسی است زیرا می توانید عسل و روغن زیتون را به سیر اضافه کنید و آن را یا قبل از خواب یا صبح با معده خالی میل کنید.

مطالعات نشان داده اند که سیر دارای ترکیبی به نام آلیسین است که جریان خون را افزایش می دهد و می تواند قدرت جنسی مردان را بیشتر و میل جنسی آنها را تقویت کند. مردان می توانند هر روز دو تا سه حبه سیر بخورند تا از فواید سیر بهره مند شوند.

منبع: تسنیم
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها