هلو برای مردان | فواید هلو برای آقایان

آقایون؛ این میوه تابستونی تا آخر عمر سلامتتون رو تضمین میکنه!

A
۰

هلو به دلیل داشتن مقادیر زیادی از ویتامین ث برای مردان بسیار مفید بوده و در افزایش سطح اسپرم مفید است. در ادامه درباره خاصیت های این میوه برای آقایان بیشتر می خوانید.

هلو از خوشمزه ترین میوه های تابستانی است که حاوی مقادیر زیادی از پتاسیم، ویتامین ها و کلسیم می باشد. همچنین درصد بالایی از این میوه را آب تشکیل داده است. این میوه برای مشکلات گوارشی و اختلالات پوستی مفید است. از خاصیت های بی نظیر هلو می توان به خواص آن برای سلامت جنسی مردان اشاره کرد که در ادامه بیشتر درباره فواید این میوه برای هلو می خوانید.

خواص هلو برای سلامت مردان

هلو متابولیسم بدن را افزایش می دهد و باعث افزایش انرژی می شود. همچنین به دلیل داشتن طبع گرم برای تقویت قوای جنسی مردان فواید بی نظیری دارد.

مطالعات نشان می دهند که دریافت مکمل 500 میلی گرم ویتامین C، دو بار در روز برای مردانی که مشکلات باروری دارند مفید است.در آزمایش های کلی انجام شده بر روی کیفیت اسپرم، نشان داده شده است که تنها ظرف یک هفته بعد از مصرف مکمل ویتامین C، اثر مثبتی در تعداد اسپرم ها، تحرک و طول عمر آنها داشت.

به طوریکه تعداد اسپرم های فاقد حرکـت از 37 درصد به 14 درصد کاهش یافت و این میزان بعد از 4 هفته به 11 درصد رسید و در مقابل، بر تعداد اسپرم های آزاد افزوده شد.برنامه های غذایی که میوه های غنی از ویتامین C، مانند هلو، به طور منظم در آنها گنجانده می شوند به حفظ سطح ویتامین C در بدن کمک می کنند.

مشاهده شده است که مصرف مقادیر زیاد ویتامین C خصوصاً برای افراد سیگاری که در معرض خطر رادیکال های آزاد قرار دارند بسیار حائز اهمیت است؛ در این افراد، دریافت روزانه 250 میلی گرم ویتامین C، از طریق گنجاندن میوه هایی مانند هلو در برنامه غذایی، تعداد اسپرم ها را به میزان 24 درصد و تحرک آنها را تا 18 درصد افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید:همه چیز درباره هلو و خواص آن

یک بسته تکه های هلوی یخ زده فریز شده ویتامین ث بیشتری نسبت به هلوی تازه دارد. آنها را به شیر و غلات صبحانه تان اضافه کنید. یک فنجان میوه دوبرابر بیشتر از نیاز روزانه تان ویتامین ث دارد.

مضرات افراط در مصرف هلو

  • بروز حساسیت: برخی افراد ممکن است به هلو حساسیت داشته باشند و در صورت مصرف آن علائمی مانند خارش، تورم و قرمزی پوست، سردرد و گیجی را تجربه کنند.

  • افزایش قند خون: مصرف بیش از حد هلو ممکن است باعث افزایش سطح قند خون در برخی افراد شود.

  • مشکلات گوارشی: مصرف بیش از حد هلو ممکن است باعث ایجاد مشکلات گوارشی مانند شکم درد، اسهال و یا تشخیص نادرست مشکلات گوارشی شود.

  • افزایش وزن: هلو دارای مقدار قابل توجهی شکر است، بنابراین در صورت مصرف بیش از حد آن، ممکن است باعث افزایش وزن شود.

 

منبع: الو دکتر
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها