گل ختمی برای رنگ مو | نحوه استفاده گل ختمی برای رنگ مو

موهات رو بدون دکلره هایلایت کن | رنگ کردن طبیعی مو با گل ختمی

A
۰

گل ختمی علاوه بر اینکه برای تقویت مو و درخشندگی مو مفید است برای رنگ کردن مو هم کاربرد دارد. شیوه رنگ مو با گل ختمی را در ادامه توضیح دادیم.

گل ختمی از گیاهان دارویی است که برای درمان بیماری هایی مانند سرماخوردگی و مشکلات تنفسی کاربرد دارد. از دیگر خواص گل ختمی استفاده از آن برای تقویب مو است که باعث می شود موهای شما بسیار نرم شوند. در این مطلب از اینفوگیاهی روش رنگ کردن مو با استفاده از گل ختمی را به شما آموزش دادیم.

نحوه رنگ کردن طبیعی مو با گل ختمی

گل ختمی می تواند به عنوان یک رنگ موی طبیعی عمل کند. برای رنگ کردن موهایتان با گل ختمی به صورت زیر عمل کنید:

    ابتدا گل های آبی رنگ شان را در آب بجوشانید. سپس، اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه بجوشد. سپس صافش کرده و استفاده نمایید. با استفاده از این رنگ موی طبیعی هم موهای صافی خواهید داشت و هم آنها را رنگ کرده اید.

   

گل ختمی

گله ای بنفش آبی رنگ گل ختمی را در آب داغ به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید. بعد از سرد شدن، آن را در یک ظرف ریخته و موهای خود را با آن اسپری کرده و اجازه دهید به مدت ۱۵ دقیقه بماند، سپس موهای خود را بشویید و از صافی و درخشانی آن نیز لذت ببرید.

    در این روش ها هایلایت زرد رنگی در موهای خاکستری ایجاد می شود، با مصرف این رنگ گیاهی یک تغییر زیبا در موهایتان ایجاد خواهد شد.

همچنین می توان به هر اندازه که لازم است از این روش ها استفاده کرد تا هایلایت های زرد پنهان باقی بماند. با هفته ای دو بار استفاده از این رنگ موی طبیعی می توان موهایی با رنگ زیبا، درخشان و صاف داشت.

 

منبع: غفاری دایت
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها