دمنوش برای تقویت جنسی

دمنوش برای تقویت قوای جسمی مردان | تقویت میل جنسی زنان با دمنوش

این چند دمنوش؛ بمب تقویتی میل جنسی خانم ها و آقایون هستن!

A
۰

آسان ترین و کم هزینه ترین راهکار برای تقویت میل جنسی استفاده از دمنوش ها است. بهترین و به صرفه ترین دمنوش های گیاهی برای افزایش میل جنسی را در ادامه می بینید!

دمنوش ها برای تقویت میل جنسی می توانند معجزه کنند! استفاده از دم کرده گیاهان دارویی و سبزیجاتی که انواع مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن را در خود جای داده اند؛ از بهترین راهکار ها برای افزایش میل جنسی چه در خانم ها و چه آقایان است. از دسته این گیاهان به جینسینگ آمریکایی و زعفران می شود اشاره کرد. در ادامه چند مدل دمنوش برای افزایش میل جنسی نام برده ایم.

دمنوش های گیاهی برای تقویت میل جنسی

دمنوش جینسینگ آمریکایی

جنسینگ آمریکایی یا Panax quinquefolius یک گیاه دارویی است که در طب سنتی شمال امریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیاه خواص ضد افسردگی، ضد استرس و تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن دارد.دمنوش جنسینگ با افزایش سطح گردش خون و افزایش دمای بدن باعث تقویت قوای جنسی در افراد شده و مشکلات مربوط به سردی مزاج را برطرف میکند.

  • برای تهیه دمنوش جنسینگ آمریکایی، می‌توانید ریشه‌های خشک آن را در آب جوش قرار داده و به مدت 10 تا 15 دقیقه دم کنید. پس از آن، می‌توانید دمنوش را آبکش کنید و مصرف کنید.

دمنوش بز شاخدار

گیاه بز شاخدار (Epimedium) یکی از گیاهان دارویی است که به طور سنتی برای افزایش میل جنسی و بهبود عملکرد جنسی در مردان و زنان استفاده می‌شود. تحقیقات نشان داده‌اند که مواد موجود در گیاه بز شاخدار، به ویژه فلاوونوئیدها، اسید ایکاریک، اسپرمیدین، و ایکوزیتین می‌تواند در افزایش میل جنسی و تحریک نظام جنسی کمک کند.

  • برای تهیه دمنوش، یک قاشق چای‌خوری از برگ‌های خشک را در یک فنجان آب جوش قرار داده و بعد از حدود 5 دقیقه، دمنوش را آماده مصرف کنید.

دمنوش زعفران

استفاده از زعفران به عنوان یک آنتی‌اکسیدان، باعث تقویت قوای جنسی در افراد شده و به طور کلی عملکرد گردش خون در افراد را بهبود میبخشد. مصرف زعفران با افزایش دمای بدن در کنار تحریک سلول های عصبی باعث گردش خون در دستگاه تناسلی شده و استفاده از ان باعث کیفیت نعوظ در افراد میشود. مصرف دمنوش زعفران به عنوان یک دمنوش فوق العاده برای تقویت قوای جنسی و کاهش مشکلات سردی مزاج توصیه میشود.

  • ابتدا آب را در کتری یا سماور به نقطه جوش برسانید و سپس چند دقیقه صبر کنید تا از شدت جوشیدن آب کاسته شود. سپس مقداری زعفران را به همراه نبات و هل و گلاب در قوری بریزید و روی آن آب بریزید و تا نیم ساعت آن را روی بخار کتری دم کنید بعد از سی دقیقه دمنوش شما حاضر است و می توانید آن را سرد یا گرم بنوشید.

دمنوش نعنا

نعنا به عنوان یک گیاه دارویی است که مصرف مداوم و درست آن باعث تقویت قوای جنسی و رفع مشکلات سردی مزاج در افراد میشود.

  • برای استفاده از دمنوش نعنا هر روز سه بار یک قاشق چای خوری از نعنا خشک را در یک قوری اب جوش به مدت 10 دقیقه دم کنید و پس از دم کشیدن ان را میل کنید. استفاده از دمنوش نعنا در کنار عسل باعث افزایش تاثیر قوای جنسی میشود.

دمنوش مرزه

دمنوش مرزه با برطرف کردن کیفیت نعوظ و افزایش گردش خون باعث رفع ناتوانی جنسی در افراد شده و در تقویت قوای جنسی موثر است .

  • برای تهیه ی دمنوش مرزه میبایست 10 گرم از این گیاه خشک شده را در یک قوری آب جوش به میزان یک ربع جوشانده و پس از صاف کردن ان هر شب به مدت سه ماه این دمنوش فوق العاده را بنوشید.

دمنوش هسته خرما

خرما شامل مواد مغذی مفیدی مانند فیبر، ویتامین‌های مختلفی مانند ویتامین C و ویتامین B6 و مواد معدنی از جمله پتاسیم، منیزیم و روی است. وجود این مواد مغذی باعث افزایش تقویت قوای جنسی شده و به بهبود سلامتی جنسی و عملکرد جنسی کمک کنند. برای مثال ویتامین B6 می تواند به تولید هورمون تستوسترون کمک کند و پتاسیم می تواند به بهبود عملکرد عضلات و قلب کمک کند.

  • برای تهیه دمنوش هسته خرما به پودر هسته خرما نیاز دارید. مقدار مشخصی از این پودر را در داخل آب جوش ریخته و به مدت ده دقیقه به صورت غیرمستقیم آن را بر روی شعله قرار دهید تا دمنوش شما آماده شود

دمنوش گشنیز

گشنیز یکی از انواع سبزیجات است که در بسیاری از غذاهای مختلف استفاده می‌شود و دارای خواص بسیاری است. از جمله، گشنیز می‌تواند به عنوان یک محرک طبیعی جنسی عمل کند و احتمالاً به افزایش قدرت و شور و شوق جنسی کمک کند.گشنیز دارای خواص ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی قوی است و با افزایش گردش خون به بهبود سلامتی جنسی کمک کند. همچنین، گشنیز می‌تواند به عنوان یک منبع خوب ویتامین‌ها و مواد مغذی مانند ویتامین C، آهن و کلسیم عمل کند که می‌تواند به بهبود قوای جنسی کمک کند.

  • برای تهیه کردن یک دمنوش گشنیز مناسب باید ابتدا مقدار مناسبی از گشنیز در حد ۱۰۰ گرم را در یک و نیم لیوان آب بریزید. در مرحله بعدی شعله گاز را تا حد زیادی کم کرده و اجازه می‌دهید تا گشنیز به آرامی دم بکشد. بهترین زمان برای دم کشیدن گشنیز می‌تواند ۱۰ الی ۱۵ دقیقه باشد.

دمنوش شبدر

شبدر از جمله گیاهانی است که به عنوان یک گیاهی است که سرشار از ایزوفلاون ( موادی که ساختار آن مشابه فیتواستروژن و استروژن ) است . شبدر قرمز به عنوان یک تقویت کننده ی میل جنسی در کاهش علایم یائسگی کاربرد دارد.مصرف شبدر قرمز به طور مرتب به مدت سه ماه باعث کاهش علایم یائسگی و افزایش میل جنسی در زنان میشود و باعث افزایش انرژی و تنظیم خواب میشود.

  • برای تهیه دمنوش شبدر میبایست به مقدار 30 گرم از گیاه خشک را در یک قوری آب جوش به مدت 5 تا 10 دقیقه جوشانده و به طور منظم سه بار در روز آن را میل کنید.

منبع: هایار طب
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها