روش مصرف عرق زنیان برای لاغری | کاهش وزن با عرق زنیان

معرفی چند خاصیت عرق زنیان که باعث لاغری می شوند

A
۰

اگر قصد کاهش وزن دارید از عرق زنیان استفاده کنید تا بدون هزینه و رژیم غذایی لاغر شوید.

عرق زنیان در دسته عرقیات پرکاربرد است که طبع خشکی دارد. افراد اکثرا از عرق زنیان برای دردهای معده و مشکلات هضم غذا استفاده می کنند اما از دیگر مصارف این عرق درمانی استفاده به هدف لاغری است. در این مطلب از تاثیرات استفاده از عرق زنیان برای لاغری برای شما گفته ایم.

عرق زنیان برای کاهش وزن

 دانه‌های کوچک زنیان حاوی مقادیر زیادی فیبر و کربوهیدارت می‌باشند. به همین سبب با تأمین انرژی موردنیاز بدن و افزایش سوخت و ساز در بدن موجب کاهش اشتها و در نهایت لاغری سریع می‌شود. در واقع با مصرف صحیح عرق زنیان انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های روزانه در بدن تأمین می‌شود. از این‌رو در مدت زمان کوتاه شاهد کاهش میزان اشتها و جلوگیری از پرخوری خواهید بود. در صورتی‌که راه‌های زیادی را برای لاغری و تناسب اندام امتحان کرده‌اید، اما به نتیجه مطلوب نرسیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم یک‌بار هم که شده از عرق زنیان استفاده نمایید.

تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل آمده نیز نشان داده که استفاده از عرق زنیان موجب ذخیره انرژی در بدن شده و بدین نحو فرد برای مدت زمان طولانی احساس گرسنگی نمی‌کند. به‌عبارت دیگر دانه‌های زنیان مانند یک مکمل غذایی و ماده انرژی‌زا عمل نموده و فرد با کمترین میزان غذا در روز می‌تواند به فعالیت‌های روزانه بپردازد.

عرق زنیان

روش مصرف عرق زنیان برای لاغری

میزان اثرگذاری و بهره‌مندی از خواص انواع گیاه و عرقیات تا حد زیادی به نحوه صحیح مصرف آن بستگی دارد. با توجه به اینکه عرق زنیان نقش مهم در هضم سریع غذا و بهبود کارایی سیستم گوارش دارد، هنگام مصرف آن باید تمامی نکات را مدنظر قرار دهید. تا علاوه بر افزایش عملکرد خواص عرق زنیان برای لاغری، شاهد کاهش وزن در مدت زمان کوتاه باشید. در این رابطه مقدار مصرف عرق زنیان جهت کاهش وزن به شرح زیر است:

1. افراد بزرگسال، نوجوان و جوان

دو قاشق غذاخوری عرق زنیان را در آب حل کرده و پس از هر وعده غذایی میل کنید. در واقع روزانه سه مرتبه باید این کار را بعد از وعده‌های صبحانه، نهار و شام انجام دهید.

2. افراد خردسال و کودکان

دو قاشق مرباخوری عرق زنیان را در مقدار کمی آب حل نموده و سه مرتبه در روز پس از هر وعده غذایی میل کنند.

 

منبع: غفاری دایت
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها