بستنی رژیمی با موز | طرز تهیه بستنی موزی رژیمی

رژیمی و هوس بستنی کردی؟ این خوشمزه فقط با موز درست میشه + طرز تهیه

A
۰

بستنی رژیمی با طعم موز را خیلی آسان و بدون هیچ ماده اولیه خاصی می توانید تهیه کنید. برای تهیه این دسر خوشمزه فقط به موز نیاز دارید. در ادامه طرز تهیه این مدل بستنی را می خوانید.

بستنی رژیمی از مهم ترین دغدغه های افرادی که رژیم هستند و با برنامه غذایی پیش می روند؛ می باشد. اینکه دسری نوش جان کنند که کالری زیادی نداشته باشد و باعث سیری نیز شود؛ انتخاب آسانی نیست. اینفوگیاهی در این مطلب طرز تهیه بستنی رژیمی با طعم موز را آموزش می دهد تا خیلی آسان و فقط با یک موز؛ دسر رژیمی تهیه کنید.

شیوه تهیه بستنی رژیمی با طعم موز

  • مواد لازم برای تهیه بستنی رژیمی موزی فقط و فقط موز است. برای تهیه این بستنی رژیمی باید موز‌هایی را انتخاب کنید که کاملا سالم و رسیده باشند یعنی موز‌های کال و سفت و هم‌چنین موز‌های له و قهوه‌ای شده برای تهیه این بستنی رژیمی مناسب نیستند.

  • ابتدا موز‌ها را به شکل حلقه‌های با ضخامت کم خرد کنید. این موز‌های خرد شده را درون ظرفی بریزید و روی آن‌ها را با سلفن بپوشانید تا زمانی‌که آن‌ را در فریزر می‌گذارید بوی سایر مواد غذایی را به خود نگیرند.

  • دقت داشته باشید که موز‌ها را طوری در ظرف بچینید که روی هم فشار نیاورند و له نشوند. حداقل مدت زمانی‌که لازم است موز‌ها در فریزر بمانند دو ساعت است اما ترجیحا بگذارید یک شب تا صبح در فیزر مانده و خوب یخ بزنند.

بیشتر بخوانید:مضرات و معایب خوردن موز         

بستنی رژیمی موزی

  • پس از این مدت زمان موز‌های حلقه شده خود را در بلندر و یا غذا ساز بریزید و به کمک آن پوره‌ای از موز‌ها به دست آورید. دقت کنید که در هر بار مخلوط و استپ کردن تمام تکه‌های موز را به مرکز بیاورید و مجدد دستگاه را به کار بیندازید تا در نهایت هیچ تکه موزی له نشده باقی نماند و پوره شما کاملا نرم و یکدست شود.

  • پوره موز به دست آمده را در ظرف مناسبی بریزید و روی آن را با سلفن پوشانده و آن را مجدد در فریزر قرار دهید تا سفت شود. بعد از اینکه بستنی رژیمی موزی شما سفت شد می‌توانید از آن اسکوپ‌هایی تهیه کنید و نوش جان کنید.

  • برای زیباتر شدن این بستنی رژیمی می‌تواتید در خین تهیه به آن رنگ غذا اضافه کنید و بستنی خود را در رنگ‌های متفاوت داشته باشید و یا می‌توانید برای تزئین روی بستنی خود از پودر دارچین نیز استفاده کنید.

منبع: غفاری دایت
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها