ژله بستنی رژیمی | طرز تهیه ژله بستنی با وانیل

ژله بستنی رو رژیمی درست کن و هر روز بخور + طرز تهیه

A
۰

ژله بستنی از دسرهای خوشمزه و خنک برای روزهای گرم است. اینفوگیاهی شیوه تهیه این دسر خوشمزه را در این مطلب آموزش می دهد.

ژله بستنی از ترکیبات خوشمزه ای است که می توانید در تابستان برای مهمانی و دورهمی ها و یا کودکان تهیه کنید تا هم از طعم آن لذت ببرند و هم خنک شوند. در این مطلب اینفوگیاهی مواد لازم و طرز تهیه ژله بستنی را به طور رژیمی به شما آموزش داده است تا اگر نگران کالری بوده و دوست دارید یک دسر خوشمزه را نوش جان کنید بتوانید این مدل را امتحان کنید. با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه ژله بستنی

بستنی وانیلی 1/5 لیوان
پودر ژله 2 بسته به طعم دلخواه
میوه به مقدار لازم
آب جوش 2 لیوان
آب سرد 1 لیوان

بیشتر بخوانید:ژله رژیمی رو با ماست درست کن + طرز تهیه

طرز تهیه ژله بستنی

  1. بستنی را از یخچال خارج کنید و بگذارید تا کمی نرم شود. یک بسته پودر ژله را در یک کاسه بریزید و 1 لیوان آب جوش به آن اضافه کنید و هم بزنید تا حل شود.

  2. صبر کنید تا ژله کمی خنک شود، سپس بستنی را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.

  3. مایع ژله و بستنی را تا نصفه داخل ظرف مورد نظر بریزید و میوه های دلخواه را روی آن قرار دهید. ظرف را به مدت 1 ساعت در یخچال قرار دهید تا ژله ببندد.

  4. بسته دیگر پودر ژله را با 1 لیوان آب جوش و 1 لیوان آب سرد حل کنید. صبر کنید تا مایع ژله خنک شود، سپس آن را به آرامی روی ژله بستنی بریزید.

  5. ظرف را دوباره به مدت 2 تا 3 ساعت در یخچال قرار دهید تا ژله کاملا ببندد. دسر را از یخچال خارج کنید و به دلخواه تزیین کنید.

نکات مهم

  • می توانید از انواع میوه های مختلف مانند توت فرنگی، تمشک، گیلاس، انگور و ... برای تزیین دسر استفاده کنید.

  • برای رژیمی تر شدن دسر می توانید از بستنی کم چرب یا بدون چربی استفاده کنید.

  • همچنین می توانید به جای پودر ژله از ژله آماده استفاده کنید.

 

منبع: نی نی بان
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها