دسر رژیمی با پودر ژلاتین | با پودر ژلاتین چی درست کنیم

آسون ترین و خنک ترین دسر کم کالری با ژلاتین و وانیل اینجاست + طرز تهیه

A
۰

تنها با پودر ژلاتین و چند ماده اولیه دم دستی می توانید یک دسر خنک و کم کالری تهیه کنید. شیوه تهیه را اینفوگیاهی آموزش می دهد.

اگر شما هم پودر ژلاتین خریداری کرده و نمی دانید که می توانید چه دسرهایی با آن تهیه کنید اینفوگیاهی به شما راهکار می دهد. شما می توانید با استفاده از چند دانه وانیل و پودر ژلاتین یک دسر خوشمزه و رژیمی تهیه کنید و حتی برای مهمان هایتان نوعی دسر کم کالری سرو کنید. مواد لازم و شیوه تهیه را در ادامه می خوانید.

مواد لازم برای تهیه دسر با پودر ژلاتین

تخم مرغ 3 عدد
وانیل 2 عدد
نمک 1/4 قاشق چای خوری
خامه زده شده 4 پیمانه
پودر ژلاتین 4 قاشق غذاخوری
دانه وانیل 2 دانه

بیشتر بخوانید:خوش طعم ترین براونی رو با عطر وانیل و رژیمی درست کن

طرز تهیه دسر رژیمی کم کالری

  1. تخم مرغ‌ها، عصاره وانیل، نمک دریایی، خامه همزده و پودر ژلاتین را در یک ظرف بزرگ با هم ترکیب کنید. دانه‌های وانیل را برای تزئین نهایی نگه دارید. مواد ترکیب شده را درون یک قابلمه قرار دهید و روی حرارت بن ماری (حرارت غیر مستقیم با استفاده از بخار آب) بگذارید. مواد را به آرامی هم بزنید تا به نقطه جوش برسند و ژلاتین به خوبی در مخلوط حل شود.

  2. پس از اینکه مخلوط شروع به جوش زدن کرد، قابلمه را از روی حرارت غیرمستقیم بردارید و اجازه دهید کمی سرد شود.

  3. مخلوط را درون یک ظرف دیگر بریزید و آن را در یخچال قرار دهید تا به خوبی سرد و سفت شود. این فرآیند معمولاً بین ۳ تا ۴ ساعت طول می‌کشد.

  4. پس از سرد شدن و سفت شدن مخلوط در یخچال آن را به صورت اسکوپی سرو کنید. در صورت تمایل، دانه‌های وانیل را برای تزئین روی بستنی قرار دهید تا طعم و ظاهر آن جذاب‌تر شود.

  5. این بستنی ژلاتینی رژیمی با داشتن ترکیبی از مواد اولیه سالم و کم کالری نه تنها طعمی بی‌نظیر دارد بلکه به شما این امکان را می‌دهد که از یک دسر خوشمزه و خنک کننده در روزهای گرم تابستان لذت ببرید بدون اینکه نگران کالری و قند آن باشید.

منبع: فیت کلاب
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها