مضرات سیگار برای مردان | سیگار کشیدن برای عملکرد جنسی

سیگار کشیدن چه ارتباطی با کاهش میل جنسی داره؟

A
۰

سیگار کشیدن در کاهش میل جنسی بسیار موثر بوده و باعث اختلال در عملکرد میل جنسی می شود. در ادامه از علل تاثیرات منفی سیکار بر میل جنسی بیشتر می خوانید.

سیگار کشیدن تاثیرات زیادی بر عملکرد جنسی داشته و باعث بروز اختلالات زیادی در این زمینه می شود. اگر سیگار می کشید دچار مشکلات عملکرد جنسی شده اید بدانید که علل اصلی آن مصرف سیگار باشد. سیگار کشیدن باعث مشکلات باروری نیز می شود. ادامه این مطلب از تاثیرات منفی سیگار کشیدن برای مردان را می خوانید.

تاثیر سیگار بر رابطه جنسی

متاسفانه افراد سیگاری از آسیب های وارد شده در عملکرد جنسی خود اطلاعی ندارند و شکایتی دارند که چرا رابطه جنسیشان دارای مشکل می باشد.

این موضوع که سیگار باعث آسیب و اختلال عملکرد در اندام های جنسی فرد می شود طبق تحقیقات به عمل آمده این موضوع ثابت شده که سیگار به طرز قابل توجهی باعث اختلال در نعوظ می شود و باعث کاهش عملکرد اندام جنسی آقایان می شود. علاوه بر مردان در اندام های جنسی زنانه هم تاثیر بدی را بر جای می گذارد. سیگار آسیب های جدی را به تخمدان ها وارد می سازد که این امر باعث ایجاد مشکل در فرزند آوری می شود.

اما جای نگرانی نمی باشد چرا که با بهترین روش ترک سیگار می توانید عملکرد از دست رفته را به مرور زمان بازگردانید اما به شرطی که هر چه زودتر از شر این ماده مضر و سمی خلاص شوید.

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در رابطه جنسی در افراد رخ می دهد زود انزالی می باشد. این موضوع بسیار ثابت شده که که یکی از دلایل مهم زود انزالی در افراد مصرف سیگار می باشد.  افراد زیادی به خاطر مصرف سیگار به آن دچار می شوند اما متاسفانه از دلیل مهم آن بی خبر هستند. اگر شما جز افراد سیگاری هستید و با مشکل زودانزالی دست و پنجه نرم میکنید مطمئن باشید که دلیل آن تحت تاثیر عوارض سیگار می باشد. بهترین راه حل برای شما در اسرع وقت ترک سیگار می باشد و اصلا به فکر درمان زودانزالی با دارو های شیمیایی نباشید زیرا باعث آسیب های شدید و غیر قابل جبران به بدن می شوید.

بیشتر بخوانید:چرا آقایون بعد از رابطه جنسی احساس خواب آلودگی دارند؟

خطرات شدید سیگار راجع به عقیم شدن

یکی دیگر از اصلی ترین مشکلات جنسی که در آقاین رخ می دهد کاهش تعداد اسپرم ها می باشد که در برخی موارد منجر به عقیم شدن آن ها نیز می شود.. به طور کلی با مصرف سیگار باعث بروز عوارض های شدیدی به اندام های جنسی می شود که در اکثر مواقع آقایان به آن دچار می شوند ولی خوشبختانه این عوارض با ترک کردن سیگار و با گذشت زمان می توان تا حدودی جبران نماید.

 بدن انسان خاصیتی که دارد این است که پس از سریع ترین روش ترک سیگار از همان روز ابتدایی تا چندین سال به ترمیم کردن اندام های آسیب دیده می پردازد. لازم به ذکر است که اندام های جنسی در مدت زمان چندین ماه به بازسازی ادامه می دهد و جای هیچ نگرانی نمی باشد اگر شما جز افرادی هستید که با این مشکل سر و کار دارید در قدم اول حتما باید تصمیم به ترک آن بگیرید و اقدامات لازم جهت ترک سیگار را انجام دهید

بیشتر بخوانید:عادت های پرخطری که سلامت جنسی را تهدید می کنند!

تاثیر سیگار بر رابطه زناشویی مردان

سیگار تاثیر بسیار بدی را در رابطه زناشویی فرد ایجاد می نماید. ارتباط بین سیگار کشیدن طولانی مدت و اختلالات پیش آمده به خوبی شناخته شده و ثابت شده است. هر چند ممکن است دلایل دیگری هم برای بوجود آمدن مشکلات جنسی در افراد باشد ولی مصرف سیگار در کل استعمال دخانیات  می تواند به تنهایی منجر به ایحاد مشکلات جنسی در فرد شود.

 با استعمال دخانیات سبب می شود که مواد شیمیایی به دیواره رگ های خونی آسیب برساند و باعث افت عملکرد آنها شود. همچنین مصرف سیگار، برای سلامت قلب و عروق  خطرات بدی همراه دارد برخی افراد با مشکلات نعوظ مواجه هستند و نمی دانند که مشکل اصلی اختلال در نعوظ گردش خون می باشد. اختلال نعوظ می تواند نشانه هشدار دهنده ابتلا به بیماریهای قلبی عروقی بیش تری باشد.

لازم به ذکر است که  اثر مضراتی که سیگار که بر روی کل شبکه رگ ها می گذارد می تواند به میزان مصرف و مدت زمانی که سیگار مصرف می کنید دارد.

منبع: خانه رها
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها