کالری انواع نان | لیست کالری نان ها

رژیمی؟ بیا تو انتخاب نان کمکت کنم! | کالری انواع نان چقدر است؟

A
۰

نان از مهم ترین خوارکی هایی است که در همه وعده های غذایی قابل استفاده می باشد. در این مطلب درباره کالری نان ها صبحت کردیم.

شما می توانید در هر وعده غذایی نان را در کنار غذا نوش جان کنید. افرادی که تصمیم به لاغر شدن می گیرند سریعا به حذف نان فکر می کنند که اشتباه است زیرا حذف آن باعث حذف کربوهیدرات لازم برای بدن می شود. در این مطلب درباره کالری انواع نان توضیح دادیم تا بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

کالری نان های مختلف

نان سنگک

کالری نان سنگک ممکن است بسته به اندازه و وزن آن متغیر باشد. اما به طور میانگین، یک برش نان سنگک (حدود ۴۰ گرم) حاوی تقریباً ۱۰۰-۱۵۰ کیلوکالری است. باید توجه داشت که این تخمین ممکن است بسته به تفاوت در مواد اولیه و نحوه تهیه نان سنگک متغیر باشد.

بیشتر بخوانید:اگر معده درد داری؛ این توصیه های غذایی رو جدی بگیر!

نان بربری

 یک برش نان بربری معمولاً (حدود ۴۵-۵۰ گرم) حاوی تقریباً ۱۲۰-۱۵۰ کیلوکالری است. اما، باید توجه داشت که این تخمین می‌تواند بر اساس محتوای نان و تفاوت در آرد، روغن، شکر و دیگر مواد مورد استفاده در نان بربری متغیر باشد.

نان لواش

معمولاً، یک برش نان لواش استاندارد (حدود ۳۰-۳۵ گرم) حاوی تقریباً ۸۰-۱۰۰ کیلوکالری است.

نان سوخاری

یک نان سوخاری متوسط (حدود ۳۰-۴۰ گرم) حاوی تقریباً ۱۰۰-۱۵۰ کیلوکالری است. در نظر داشته باشید که اگر نان سوخاری در روغن بسیار زیاد سرخ شود، میزان کالری آن ممکن است افزایش یابد.

نان باگت

یک قسمت باگت متوسط (حدود ۷۰-۸۰ گرم) حاوی تقریباً ۱۸۰-۲۲۰ کیلوکالری است.

نان جو

نان جو حاوی کمترین میزان کالری نسبت به برخی از نان‌های دیگر است. یک برش متوسط نان جو (حدود ۳۰-۴۰ گرم) حاوی تقریباً ۸۰-۱۰۰ کیلوکالری است.

بیشتر بخوانید:با رژیم کالری شماری بدون هزینه و آسون لاغر شو

نان تست

یک برش نان تست (حدود ۳۰-۴۰ گرم) حاوی تقریباً ۸۰-۱۰۰ کیلوکالری است.

بهترین و بدترین نان برای رژیم غذایی

با توجه به کالری های ذکر شده در میان انواع نان های پرطرفدار میان ایرانی ها؛ نان جو می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که در رژیم غذایی و سالم خوری به سر می برند و همچنین اگر قصد کاهش وزن دارید بهتر است نان باگت را از برنامه غذایی خود حذف کنید.

منبع: فیتامین
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها