خارخاسک برای مردان

خارخاسک برای پروستات | خارخاسک برای سلامت جنسی

خارخاسک؛ گیاه محبوب طب سنتی برای درمان مشکلات جنسی آقایون

A
۰

خارخاسک آهن و ساپونین داشته که برای افزایش میل جنسی و رفع بیماری های مردانه مفید می باشد. در ادامه از خواص خارخاسک برای سلامت جنسی بیشتر می خوانید.

خارخاسک از گیاهان دارویی است که اغلب در طب سنتی برای درمان مشکلات جنسی مانند کاهش میل جنسی و بیماری های مربوط به پروستات به کار می رود. این گیاه دارویی حاوی مقادیر زیادی از آهن است که برای بهبود مشکلات جنسی زنانه و مردانه و بیماری های مردانه به کار می رود. در ادامه از تاثیرات مصرف خارخاسک برای میل جنسی بیشتر می خوانید.

خواص خارخاسک برای سلامت جنسی

خارخاسک حاوی آهن سرشاری است که باعث تقویت قوای جنسی مردان می شود. یکی از راه های استفاده از خارخاسک جهت تقویت قوای جنسی استفاده از عرق خارخاسک و یا مکمل های حاوی آن است. خارخسک باعث افزایش آندروژن‌ها، میل جنسی، افزایش فشار خون سرخرگی، افزایش فشار خون داخل آلت تناسلی نر و باعث افزایش نعوظ و میل جنسی می گردد.

خارخاسک برای تقویت میل جنسی به ویژه زمانی که نشاط و میل جنسی افراد کاهش یافته است، هم در زنان و هم در مردان کاربرد دارد.

تحقیقات نشان داده است این گیاه در زنان باعث افزایش میل جنسی به ویژه پس از دوران یائسگی می شود و در مردان نیز مشکلات نعوظ و کاهش سطح تستوسترون را درمان می نماید. مصرف عرق خارخاسک در مردان باعث افزایش مایع منی میشود.

بیشتر بخوانید:خواص عرق خارخاسک برای درمان بیماری های شایع

عصاره خارخاسک به دلیل دارا بودن ساپونین ها باعث افزایش سطح ترشح هورمون های LH و FSH از هیپوفیز می شود که به دنبال آن میزان تستوسترون افزایش می یابد. از این رو قادر به بهبود عملکرد جنسی از جمله افزایش تولید اسپرم و افزایش میل جنسی می شود. خارخاسک در درمان مشکلات نعوظ و افزایش کیفیت اسپرم و در نهایت افزایش میل جنسی نقش بسزایی ایفا می نماید.

این مکمل برای درمان ناتوانی ‌های جنسی بالا بردن کیفیت عملکرد فرد بسیار خوب عمل می‌کند و اگر به طور مرتب مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند این مشکل را درمان نماید. به یاد داشته باشید که این دارو فوری عمل نمی‌کند و نیازمند زمان است.

خارخاسک و درمان پروستات

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مردان در سنین بالا با آن رو به رو می شوند بزرگ شدن پروستات می باشد. تحقیقات اولیه نشان می دهد که مصرف مواد محتوی خارخاسک و ادویه کاری به مدت 12 هفته می تواند علائم تجویز دارویی مانند تامسولوسین در افراد مبتلا به بزرگی پروستات را کاهش دهد.

منبع: فارما کالا
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها