طرز تهیه شربت آبلیمو بدون شکر | طرز تهیه شربت آبلیمو رژیمی

این شربت آبلیمو مخصوص افراد مبتلا به دیابته! + طرز تهیه

A
۰

شربت آبلیمو از بهترین نوشیدنی ها برای رفع عطش تابستانی است. در این مطلب شیوه تهیه شربت آبلیمو بدون شکر را می خوانید.

شربت آبلیمو یک انتخاب مناسب برای کسانی است که در فصل گرم سال؛ مدت زمان زیادی را خارج از خانه می گذرانند و یا خیلی تشنه می شوند. شربت آبلیمو را هم بدون شکر و هم با شکر می توانید تهیه کنید اگر دوست دارید هم کمتر تشنه شوید و هم نوشیدنی رژیمی را میل کنید؛ پیشنهاد می کنیم این شربت آبلیمو بدون شکر را امتحان کنید.

مواد لازم برای تهیه شربت آبلیمو رژیمی

آب 4 لیوان
آبلیمو نصف لیوان
گلاب یک چهارم لیوان
استویا مایع 2 قاشق مرباخوری

بیشتر بخوانید:درباره لیمو ترش و خواص آن بیشتر بدانید

شربت آبلیمو

روش تهیه شربت آبلیمو بدون شکر

  1.   قبل از انجام هر کاری، یک ظرف یا پارچ مناسب جهت ریختن مواد اولیه برای تهیه شربت آبلیمو بدون شکر فراهم کرده و سپس آب را در آن بریزید. در یک ظرف دیگر به اندازه نصف لیوان آبلیمو، به مقدار ۲ قاشق مربا خوری شیرین کننده طبیعی استویا و یک چهارم لیوان گلاب را خالی کرده و با استفاده از قاشق آنها را هم بزنید تا ترکیب اصلی تهیه شود.

  2.     سپس این ترکیب را در پارچ ریخته و دوباره هم بزنید تا به خوبی مخلوط شده و آبلیمو، گلاب و شیرین کننده طبیعی استویا با یکدیگر ترکیب گردد تا عطر و بوی لیمو در فضا پخش شود.

  3.     سپس این شربت را میتوان در یخچال قرار داد تا خنک شده و بتوان در مواقع عطش و تشنگی از آن استفاده کرد. همچنین می‌توان از این شربت، بعد از صرف غذا و یا جهت پذیرایی در مهمانی استفاده نمود.

  •     توصیه می شود که به جای آب لیموی صنعتی از لیمو ترش تازه استفاده کنید و بعد از آب گرفتن، آن را به شربت بیفزایید.

  •     همچنین میتوانید از کمی زعفران دم کرده به میزان دلخواه، در شربت آبلیمو بدون شکر استفاده کنید تا عطر و رنگ زعفران باعث بهتر شدن شربت آبلیمو شود.

 

 

منبع: بی لو
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها