شربت بلوبری با زعفران | طرز تهیه شربت بلوبری

این مدل شربت بلوبری؛ خوشرنگ ترین نوشیدنی ایه که تا حالا دیدی + طرز تهیه

A
۰

شربت بلوبری را با بلوبری های تازه تهیه کنید تا بهترین شربت را برای روزهای خاص تدارک ببینید.

شربت بلوبری می تواند یک انتخاب مناسب برای روزهای گرم سال باشد تا با تازه این میوه شربتی خوش طعم و خوشبو را تهیه کنید. در تهیه شربت بلوبری به ماده اولیه خاصی نیاز نداشته و تنها با استفاده از کمی شکر و زعفران می توانید این نوشیدنی را تهیه کنید. در ادامه شیوه تهیه را می خوانید.

مواد لازم برای تهیه شربت بلوبری

بلوبری 1 فنجان
شکر 1 فنجان
آب 1 فنجان
زعفران ساییده شده 1/5 قاشق چای خوری

شربت بلوبری

بیشتر بخوانید:تمام خاصیت های بلوبری برای داشتن بدن سالم

شیوه تهیه شربت بلوبری

  1. ابتدا شکر و آب را درون قابلمه ای مناسب بریزید و شکر را در مقداری آب حل نمایید سپس قابلمه را روی حرارت گاز قرار دهید تا شکر درون آب حل شود. زعفران ساییده شده را درون مقداری آب جوش بریزید و آن را روی حرارت گاز قرار دهید تا دم بکشد و چند جوش بزند سپس زعفران را به محلول بیفزایید و اجازه دهید چند جوش بزند.

  2. قابلمه را در مکانی مناسب قرار دهید تا شربت سرد شود سپس شربت را درون مخلوط کن بریزید و بلوبری تازه را درون مخلوط کن ریخته سپس به کمک دور تند مخلوط کن مواد را با یکدیگر ترکیب نمایید و بعد از اینکه مواد شربت یکدست شدند مقداری از تکه های میوه را به آن ها بیفزایید.

  3. مخلوط شربت را درون بطری شیشه ای مناسب بریزید سپس بطری را درون یخچال قرار دهید. در این مرحله از طرز تهیه شربت بلوبری تکه های میوه روی بلوبری جمع می شوند و شما می توانید به راحتی میوه ها را جمع کنید و آن ها را در مکانی مناسب قرار دهید. توجه داشته باشید که بعد از گذراندن این مرحله ها نوشیدنی آماده است.

برای تهیه نوشیدنی بلوبری چند برگ نعناء را ته لیوان های سرو قرار دهید سپس آب لیموی تازه را در هر لیوان بچکانید و به کمک دسته قاشق چوبی نعناء را بکوبید و شربت را درون هر یک از لیوان ها بریزید.

منبع: آرگا
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها