سیب زمینی تنوری رژیمی | طرز تهیه سیب زمینی تنوری بدون پنیر

این مدل سیب زمینی تنوری مخصوص افرادیه که باشگاه میرن + طرز تهیه

A
۰

سیب زمینی تنوری را می توانید بدون نیاز به پنیر اما سالم و خوشمزه درست کنید. مواد لازم و طرز تهیه سیب زمینی تنوری رژیمی را در ادامه توضیح می دهیم.

سیب زمینی تنوری از غذاهایی است که اغلب با پنیر پیتزا درست می شود و شاید برای کسانی که گیاهخوارند و یا رژیم هستند و نمی توانند پنیر مصرف کنند؛ انتخاب خوبی نباشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم طرز تهیه سیب زمینی تنوری که اینفوگیاهی آموزش می دهد را تهیه کنید تا سیب زمینی تنوری را سالم و خوشمزه تست کنید!

مواد لازم برای تهیه سیب زمینی تنوری رژیمی

سیب زمینی ۵ عدد
روغن زیتون ۱ قاشق غذاخوری
پودر سیر ۱ قاشق چای خوری
نمک دریایی ۱/۴ قاشق چای خوری
رزماری خرد شده ۱ قاشق غداخوری
جعفری خرد شده ۱ قاشق چای خوری
فلفل سیاه به مقدار لازم

سیب زمینی تنوری

روش تهیه سیب زمینی تنوری رژیمی

  1. فر رو با حرارت 200 درجه سانتی گراد گرم کنید.برای جلوگیری از چسبیدن سیب زمینی، یک ورق کاغذ روغنی روی سینی فر بذارید. سیب زمینی رو با پوست به خوبی بشویید.

  2. سیب زمینی‌های کوچک رو از وسط نصف کنید، سیب زمینی‌های بزرگتر رو به چهار قسمت خرد کنید و اون ها رو روی سینی فر قرار بدید. روغن زیتون رو روی سیب زمینی ها بریزید.

  3. سپس روی اون ها پودر سیر، نمک و رزماری بپاشید و با کمک دستای خودتون بخوبی مواد رو به سیب زمینی ها آغشته کنید. همه سیب زمینی ها رو بصورت یکنواخت و مسطح روی سینی فر قرار بدید.

  4. سیب زمینی‌ها رو به مدت 40 تا 45 دقیقه در فر تفت بدید و و حین پخت اون ها رو زیر و رو کنید تا سیب زمینی ها به خوبی طلایی شده و به راحتی با چنگال سوراخ بشن.

  5. در صورت استفاده روی سیب زمینی‌های تنوری جعفری خرد شده بپاشید و با نمک اضافی و مقداری فلفل سیاه مزه دار کنید تا سیب زمینی گرم هست سریع سرو کنید.

منبع: وی جی ها
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها