طرز تهیه مربا توت فرنگی رژیمی | طرز تهیه مربا توت فرنگی با استویا

یه مربای سالم برای تو که رژیمی و عاشق توت فرنگی! | روش تهیه مربای توت فرنگی رژیمی

A
۰

مربا توت فرنگی را لازم نیست حتما با شکر درست کنید شما می توانید استویا را جایگزین شکر کرده و مربا توت فرنگی را سالم و رژیمی تهیه کنید. در ادامه طرز تهیه این مربای خوشمزه را می خوانید.

مربا توت فرنگی را تا زمانی که تازه این میوه در بازار است تهیه کنید تا یک مربای خوشمزه و مناسب فصل را نوش جان کنید. برای تهیه مربا توت فرنگی ای که اینفوگیاهی آموزش می دهد؛ احتیاجی به مصرف شکر نبوده و به جای آن می توانید از استویا استفاده کنید تا مربای سالمی را نوش جان کنید. در ادامه طرز تهیه مربای توت فرنگی رژیمی را آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه مربا توت فرنگی با استویا

توت فرنگی 4 فنجان
استویا مایع 14 قطره
نمک یک سوم قاشق چای خوری
آبلیموی تازه 2 قاشق چای خوری
عصاره وانیل 1 قاشق چای خوری

بیشتر بخوانید:آنچه باید درباره توت فرنگی بدانیم

مربا توت فرنگی

روش تهیه مربای توت فرنگی رژیمی

  1. اولین مرحله از طرز تهیه مربای توت فرنگی با استویا درست مثل طرز تهیه مربای توت فرنگی خرد شده این است که توت فرنگی‌ها را خوب بشویید و خشک کنید. بعد آن‌ها را به دو یا چهار قسمت خرد کنید.

  2. اکنون و در این مرحله توت فرنگی، استویا مایع و نمک را در یک قابلمه بزرگ ترکیب کنید. در قابلمه را ببندید و روی اجاق گاز روی حرارت متوسط به مدت ۱۰ دقیقه بپزید.

  3. از چنگال استفاده کنید تا توت‌ها را با دقت له کنید و به پختن (بدون در قابلمه) ادامه دهید تا سس به قوام دلخواه شما غلیظ شود، حدود ۲ تا ۵ دقیقه دیگر، مرتبا هم بزنید.

  4. از روی حرارت بردارید و آب لیمو و عصاره وانیل را هم اضافه و خوب مخلوط کنید. مربای آماده شده را در دمای اتاق خنک کنید و سپس در یخچال بگذارید تا خنک‌تر شود. (تا ۱۰ روز به خوبی در یخچال نگهداری می‌شود.)

منبع: کاله
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها