مربای هلو

مربای هلو رژیمی | طرز تهیه مربای هلو

مربای هلو؛ با عطر وانیل و بدون کالری + طرز تهیه

A
۰

مربای هلو را با شیرین کننده طبیعی و بدون شکر تهیه کنید تا خوشمزه و کم کالری شود. شیوه تهیه را در ادامه می خوانید.

مربای هلو می تواند یک انتخاب مناسب برای روزهای تابستانی باشد تا بهترین و خوشمزه ترین میوه را به مربا تبدیل کنید. برای تهیه این مدل مربا؛ اگر نگران کالری و شکر هستید، می توانید بدون نیاز به شکر و با شیرین کننده های طبیعی و کم کالری آن را تهیه کنید. در ادامه شیوه تهیه مربای هلو رژیمی و بدون شکر را آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه مربای هلو بدون شکر

شیرین کننده رژیمی ۱ پیمانه
آب ۳ پیمانه
هلو ۱ کیلو
خلال بادام ۱/۴ پیمانه
وانیل ۱/۴ قاشق چای خوری
آبلیموی تازه ۱/۴ پیمانه

بیشتر بخوانید:رانی هلو رو یه مدلی درست کن که مزه قدیما رو بده

مربای هلو

طرز تهیه مربا هلو رژیمی

  1. یک پیمانه شیرین کننده را با سه پیمانه آب روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا قوام آید ، پس از قوام آمدن , حرارت را خاموش می کنیم .

  2. برای انتخاب هلو بهتر است هلوهایی را انتخاب کنیم که رنگ زرد زعفرانی داشته باشند , سپس هلو را پوست گرفته و برش می دهیم , بهمراه خلال بادام در شیشه می ریزیم.

  3. شربت را روی آن ریخته , در شیشه را محکم می بندیم. در قابلمه ای مقداری آب ریخته و شیشه را درون آن قرار می دهیم بطوریکه تا سه چهارم شیشه را آب بگیرد و روی حرارت قرار می دهیم .

  4. زمانیکه آب به جوش آمد ، حرارت را ملایم کرده و حدود بیست دقیقه شیشه در آب بجوشد . پس از این مدت از آب داغ بیرون آورده , در آن را باز کنید وانیل و آب لیمو را اضافه کنید و در شیشه را محکم ببندید. دوباره در آب جوش قرار دهید بعد از چند جوش از آب بیرون آورید .

منبع: کامور
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها