لاغری با رژیم ضد گلوله | رژیم لاغری بولت پروف

با این رژیم در برابر گلوله های چاق کننده یه زره محکم می پوشی | معرفی رژیم بولت پروف

A
۰

رژیم ضدگلوله یا رژیم بولت پروف تمرکز را روی کم مصرف کردن چربی و کربوهیدارت قرار می دهد. اینفوگیاهی در این مطلب رژیم ضدگلوله را بهتر معرفی می کند.

رژیم بولت پروف یا رژیم ضد گلوله نوعی برنامه کاهش وزن است که چندان شهرت ندارد. در این رژیم که به نوعی می تواند همان برنامه کاهش وزن باشد شما تمرکز را روی مصرف غذاهای کم چرب بوده و پس از چند روز غذاهای کربوهیدارت دار مصرف می کنید. در ادامه اینفوگیاهی رژیم ضدگلوله یا کتو گردشی را بیشتر معرفی می کند.

رژیم ضد گلوله چیست؟

طبق اصول و قواعد این رژیم غذایی می‌توان به طور روزانه نیم کیلوگرم وزن کم کرد اما سطح انرژی و تمرکز را افزایش داد. تمرکز این رژیم غذایی بر روی مصرف مواد غذایی پرچرب با میزان پروتئین متوسط و در کنار آن کاهش مصرف کربوهیدرات است. ابداع کننده این رژیم غذایی شرکت Bulletproof 360 در سال 2014 می‌باشد.

اصول رژیم غذایی ضد گلوله

این برنامه غذایی به کاهش وزن سریع در کوتاه مدت کمک می‌کند اما به دلیل حذف گروه‌های غذایی سالم از سبد غذایی و توصیه به مصرف مکمل‌های گران قیمت برای همه مناسب نیست. این رژیم غذایی را اصلاح شده رژیم کتوژنیک می‌دانند و آن را با نام رژیم کتوژنیک گردشی نیز می‌شناسند.

بیشتر بخوانید:با رژیم لوکرب؛ کربوهیدرات رو به صفر برسون و لاغر شو

عموماً در این نوع رژیم غذایی 5 تا 6 روز در هفته غذاهای پرچرب و کم کربوهیدرات مصرف می‌شود و بعد از آن 1 تا 2 روز استفاده از غذاهای حاوی کربوهیدرات توصیه می‌شود. آن 5 یا 6 روز به روزهای کتو معروفند و نکته این روزها این است که حدود 75 درصد از کالری دریافتی در روزهای کتو باید از چربی باشد، 20 درصد از پروتئین و 5 درصد از کربوهیدرات.

این چرخه باعث می‌شود تا شما در وضعیت کتوزیس قرار گیرید و بدن شروع به سوزندان چربی به جای کربوهیدرات برای تولید انرژی کند که نتیجه این کار لاغری است.

در آن 1 یا 2 روز تغذیه مجدد بهتر است از مواد غذایی حاوی کربوهیدرات مثل سیب‌ زمینی شیرین، کدو و برنج سفید استفاده کنید و مصرف کربوهیدرات روزانه را از ۵۰ گرم یا کمتر به ۳۰۰ گرم افزایش دهید.

نکات رژیم غذایی بولت پروف

در واقع آن 1 یا 2 روزی که شما اجازه‌ی مصرف کربوهیدرات بیشتر را دارید به این خاطر است که از عوارض جانبی منفی مربوط به رژیم کتوژنیک طولانی‌ مدت مانند یبوست یا کمبود مواد مغذی در امان باشید. طبیعتاً وقتی این رژیم غذایی توسط متخصص برای شما تجویز شده باشد و مکمل‌های مربوطه به شما معرفی شده باشند این مشکلات برای شما پیش نمی‌آیند.

بیشتر بخوانید:با رژیم قلیایی بدن رو پاکسازی کن و لاغر شو

رژیم ضد گلوله هم مثل سایر رژیم‌های غذایی قوانین خودش را دارد، یک سری مواد غذایی را ممنوع می‌کند، استفاده از یک سری مواد غذایی خاص را توصیه کرده و روش‌های پخت و پز خودش را معرفی می‌کند.

به طور مثال یک نوع قهوه به نام قهوه ضد گلوله (Bulletproof Coffee) وجود دارد که همانطور که از اسمش پیداست باید در این رژیم غذایی مصرف شود، این قهوه یکی از اجزای اصلی این رژیم غذایی است زیرا مواد تشکیل دهنده آن به وضوح ذهنی، پایداری انرژی در طول روز و سرکوب گرسنگی کمک می‌کند.

قهوه بولت پروف را همین کمپانی بولت پروف که رژیم بولت پروف را ابداع کرده تولید می‌کند، این کمپانی توصیه می‌کند به جای خوردن صبحانه یک فنجان قهوه ضد گلوله مصرف کنید.

 

منبع: رژیم آنلاین
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها