دتاکس واتر برای لاغری | طرز تهیه دتاکس واتر برای کاهش وزن

دتاکس واتر لاغری ؛ سالم ترین معجون برای چربی سوزی و کاهش وزن + نحوه تهیه

A
۰

دتاکس واتر با ترکیباتی که از میوه و سبزیجات است می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و چربی سوزی را آسان کند. با روش تهیه بهترین دتاکس واترهای لاغری آشنا شوید.

نوشیدن آب برای هیدراته شدن بدن ضروری است و به دلیل اینکه در فصل گرما گرایش به آب خوردن بیشتر می شود پیشنهاد می کنیم از دتاکس واتر استفاده کنید. این نوشیدنی ها از ترکیب آب با میوه و سبزیجات به دست آمده و خواص زیادی برای چربی سوزی و هضم غذا دارند. روش تهیه چند مدل دتاکس واتر را آموزش دادیم.

دتاکس واتر خیار و لیمو

دتاکس واتر خیار و لیمو یکی از بهترین دتاکس واترهای مخصوص لاغری محسوب می‌شود. شما می‌توانید طراوت و شادابی را با مصرف این نوشیدنی سم زدا و چربی سوز تجربه کنید. خیار و لیمو به افزایش متابولیسم و شادابی پوست شما کمک می‌کنند.

جهت تهیه این نوشیدنی کافی است خیار و لیمو را برش داده و به آب اضافه کنید. به مدت 10 تا 12 ساعت در یخچال بگذارید تا آماده شود.

دتاکس واتر زنجبیل و لیمو

اگر به دنبال یک دتاکس واتر فوق‌العاده برای تقویت سیستم ایمنی، افزایش چربی سوزی، کاهش التهاب، تسکین درد عضلات، دتاکس واتر زنجبیل و لیمو گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این دتاکس واتر یکی از خوشمزه‌ترین و‌ خوش طعم‌ترین دتاکس واترهای مخصوص لاغری است که می‌تواند در ساخت یک اندام ایده‌آل به شما کمک کند.

افرادی که به دنبال یک نوشیدنی آرامبخش هستند نیز می‌توانند از این نوشیدنی استفاده کنند.

 دتاکس واتر با چای سبز

چای سبز خواص بسیار زیادی برای بدن دارد. به همین دلیل نیز مصرف دتاکس واتر آن می‌تواند به افزایش متابولیسم، سم زدایی بدن، کاهش وزن کمک کند. این نوشیدنی یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می‌شود که می‌تواند به سلامت جسم و روح شما کمک کند. لازم به ذکر است که برای تهیه این نوشیدنی لازم است چای سبز را دم کرده و به آب اضافه کنید. سپس در یخچال قرار دهید تا آماده شود.

دتاکس واتر

دتاکس واتر هندوانه و نعنا

در گرمای تابستان، طراوت و شادابی را با دتاکس واتر هندوانه و نعنا به بدن خود هدیه دهید. این نوشیدنی آبرسان و سم زدا، برای روزهای گرم سال ایده آل است. برای تهیه این نوشیدنی فوق‌العاده کافی است مقداری هندوانه و نعنا را در آب قرار دهید و درون یخچال بگذارید.

آبرسانی بدن، سم زدایی بدن، افزایش شادابی پوست، کاهش وزن از مهم‌ترین مزایای این نوشیدنی رژیمی چربی سوز محسوب می‌شود.

دتاکس واتر توت فرنگی و لیمو

دتاکس واتر توت فرنگی و لیمو سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان است و به تقویت سیستم ایمنی و شادابی پوست شما کمک می‌کند. همین موضوع نیز باعث شده است تا افراد بسیاری مصرف این نوشیدنی را در رژیم غذایی خود قرار دهند.

اگر شما نیز به توت فرنگی و لیمو علاقه بسیاری دارید و می‌خواهید از طعم فوق‌العاده آن برخوردار شوید، کافی است مقداری توت فرنگی و لیمو را به آب اضافه کرده و به مدت نیم روز درون یخچال بگذارد.

دتاکس واتر سیب و دارچین

دتاکس واتر سیب و دارچین از دیگر نوشیدنی‌های مخصوص لاغری است که با تنظیم قند خون، کاهش کلسترول و سم زدایی بدن، سلامتی شما را تضمین می‌کند. شما می‌توانید این دتاکس واتر را در منزل با ترکیب کرده آب، سیب و دارچین و قرار دادن ترکیب آماده شده در یخچال بسازید.

منبع: غفاری دایت
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها