طرز تهیه قهوه دالگونا رژیمی | طرز تهیه قهوه دالگونا با شکر قهوه ای

قهوه دالگونا؛ خنک ترین انتخاب کافئینی برای روزهای گرم

A
۰

قهوه دالگونا از محبوب ترین نوشیدنی ها برای روزهای گرم است که اینفوگیاهی طرز تهیه مدل رژیمی این خوشمزه را در ادامه به شما آموزش می دهد.

قهوه دالگونا نوش جان کنید اگر می خواهید یک نوشیدنی از ترکیب شیر و قهوه با طعم جدید را امتحان کنید. اصلی ترین ماده اولیه برای تهیه این نوشیدنی بی نظیر شکر است اما اگر رژیم هستید اصلا نگران نباشید که می توانید به سادگی شکر قهوه ای را جایگزین کرده و یک قهوه دالگونا خوشمزه را تهیه کنید. روش درست کردن را در ادامه می خوانید.

مواد لازم برای تهیه قهوه دالگونا

قهوه فوری 2 قاشق غذاخوری
شکر 2 قاشق غداخوری
آب گرم 2 قاشق غذاخوری
 یخ چند تکه
شیر به مقدار لازم

بیشتر بخوانید:این مدل اسموتی رو فقط صبح ها بخور! + طرز تهیه

قهوه دالگونا

طرز تهیه قهوه دالگونا

قهوه، شکر و شیر را خوب هم بزنید تا زمانی که فرم گرفته و به حالت خامه‌ای شود. به طوری که اگر ظرف را برگردانید، از ظرف سرازیر نشود. قهوه دالگونا هم با شیر سرد و تکه‌های یخ و هم با شیر گرم سرو می‌شود. این بستگی به ذائقه شما دارد. اگر دوست دارید طعم شیرین تری داشته باشد، می‌توانید مقداری شکر به صورت جداگانه در شیر حل کنید. اما به شکری که قرار است با قهوه و آب مخلوط شود هرگز اضافه نکنید.

شیر را در لیوان ریخته و قهوه فرم گرفته را روی آن بریزید. هنگام سرو قهوه دالگونا به خوبی آن را هم بزنید تا شیر و قهوه با هم مخلوط شوند. با یک تکه کیک شکلاتی تلخ، میل کنید و از طعم آن لذت ببرید.

منبع: کرفس
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    دیدگاه
    آخرین اخبار
    اخبار روز سایر رسانه ها